سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان:

ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه ها هرمزگان برای اطلاع رسانی ایجاد شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۷:۳۶:۱۳
کد خبر: ۷۴۰۵۰۸
ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه ها هرمزگان برای اطلاع رسانی ایجاد شود
بر لزوم ایجاد ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه های استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: روابط عمومی های استان باید ارتباط خوبی با رسانه ها به منظور انتشار اخبار شفاف و دقیق از مجموعه خود داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛رضا کمالی در نشست شورای هماهنگی اطلاع رسانی استان هرمزگان عنوان کرد: اطلاع رسانی به مردم در خصوص نحوه اداره استان و ایجاد امید در جامعه از اهداف مهم رسانه ها و روابط عمومی هاست.

وی تعجیل بی مورد در اطلاع رسانی بدون در نظر گرفتن مقطع زمانی و حساسیت جامعه را یکی از آفات اطلاع رسانی دانست و افزود: اینکه در اطلاع رسانی شتابزده عمل شود درست نیست و باید بدور از شتابزدگی و تک محوری با تعیین یک سخنگو اقدام به اطلاع رسانی شفاف و دقیق نمود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان تصریح کرد: وجود سخنگو در هر دستگاه اجرایی موجب کاهش تناقض اخبار مخابره شده از مجموعه مربوطه می شود و دیگر هر فرد در آن دستگاه در قامت سخنگو مقابل رسانه قرار نخواهد گرفت و اخبار شفاف به رسانه ها خواهد رسید.

کمالی بر لزوم ایجاد ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه های استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: روابط عمومی های استان باید ارتباط خوبی با رسانه ها به منظور انتشار اخبار شفاف و دقیق از مجموعه خود داشته باشند.

وی به نیاز افزایش تولید محتوا در رسانه های استان اشاره کرد و بیان داشت: تحلیل محتواهای موجود و ایجاد محتوای جدید موجب جذب مخاطب بیشتر به رسانه های استان خواهد شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان بر ضرورت استفاده روابط عمومی ها از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی خدمات دستگاه خود را به مردم ارائه کنند.

کمالی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها و رسانه ها وظیفه خطیر اطلاع رسانی شفاف به منظور مقابله با شایعات و ایجاد آرامش در جامعه را بر عهده دارند که باید در راستای تحقق آن گام های استوار برداشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز