معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

دیدار با جانبازان موجب افزایش روحیه جهادی مدیران می شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۱۳:۰۷
کد خبر: ۷۴۱۴۰۵
دیدار با جانبازان موجب افزایش روحیه جهادی مدیران می شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دیدار و گفتگو با جانبازان موجب افزایش روحیه جهادی مدیران می شود و به ما در مسیر خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان یاری می رساند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛بهروز اکرمی در دیدار با حاج حسین آتشبار جانباز 70 درصد دفاع مقدس، عنوان کرد: جانبازان به‌ عنوان اسوه‌های صبر و استقامت مسیر پرافتخار جانبازی را بر اساس شناخت و اعتقادی راسخ انتخاب کرده‌اند.

وی بابیان اینکه بیشترین سختی را خانواده‌های جانبازان متحمل می‌شوند، اظهار داشت: این عزیزان با صبوری، تمامی درد و رنج جانبازان عزیز را تحمل می‌کنند که قطعاً اجر آن‌ها در پیشگاه خداوند کمتر از خود جانبازان نیست.

اکرمی با تقدیر از صبر و پایداری حاج حسین آتشبار  و همچنین همسر ایشان، بیان داشت: بی شک ایثار و از خودگذشگی همسران جانبازان کمتر از رشادت های آنان در جبهه های هشت سال دفاع مقدس نیست.

وی جانفشانی ‌های جانبازان را در جهت پاسداشت از خاک میهن اسلامی یک حرکت الهی خواند و ادامه داد: این عزیزان با تلاش بی‌وقفه خودشان، اقتدار ملت ایران را به ارمغان آوردند و مظهر و نمونه بارز ایثار و فداکاری در نزد آزادگان جهان شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز