سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد :

آغاز ثبت نام بیست و ششمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کار و دانش هرمزگان

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۳۴:۰۲
کد خبر: ۷۴۱۴۱۰
آغاز ثبت نام بیست و ششمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کار و دانش هرمزگان
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از آغاز ثبت نام بیست و ششمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کار و دانش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛علی بندرعباسی غلامی در این خصوص گفت : فراخوان ثبت نام از طریق جراید و رسانه های جمعی و عمومی منتشر شده است و علاقه مندان تا تاریخ 5/6/97 فرصت دارند ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد : داوطلبین برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام می توانند به سامانه آزمون ادواری www.azmoonehonar  مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به زمان برگزاری آزمون اشاره کرد و بیان داشت : بیست و ششمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کار و دانش هرمزگان  97/6/23 با حضور بازرسان اعزامی از تهران بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود که محل برگزاری آزمون متعاقبا اعلام می شود.

وی به رشته های اعلام شده در فراخوان اشاره کرد و گفت : در این دوره از آزمون داوطلبان می توانند در رشته های مدیریت و برنامه ریزی خانواده ، طراحی و توسعه صفحات وب ، تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای ، گرافیک رایانه ای ، عکاسی ، عکاسی دیجیتال ، چهره سازی ، تولید چندرسانه ای و نوازندگی سازهای ایرانی ثبت نام کنند.

بندرعباسی عنوان کرد : داوطلبان برای مشاوره و نحوه ثبت نام و بروز هر گونه مشکل می توانند به واحد آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان مراجعه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز