در دیدار شهردار و شورای شهر سرگزاحمدی با خبرنگاران مطرح شد:

شهرسرگز احمدی،زیبای پنهان در پشت پیچ و خم های خطرناک جاده ای//توسعه شهرسرگز احمدی در انتظار مسئولین

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۲:۲۰
کد خبر: ۷۴۱۵۳۱
شهرسرگز احمدی،زیبای پنهان در پشت پیچ و خم های خطرناک جاده ای//توسعه شهرسرگز احمدی در انتظار مسئولین
صبح امروز در دیدار شهردار و شورای شهر سرگز احمدی با اصحاب رسانه با اشاره به ظرفیت های تاریخی، کشاورزی و فرهنگی شهر سرگز احمدی بر توسعه بیش از پیش این شهر تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛شهردار شهر سرگزاحمدی در این دیدار با اشاره به اینکه فرهنگ سازی به ویژه در رابطه با اهدای زمین هایی که در مسیر توسعه شهری هستند گفت: خوشبختانه در حال حاضر شهروندان همکاری خوبی را در این زمینه دارند.

سجاد کرمشاه پور احداث ساختمان به روز و مدرن شهرداری، آسفالت بالغ بر ۲۰هزار متر مربع، احداث میدان جدید شهر، احداث زمین ورزشی، احداث پارک کودک،پیاده رو سازی، خرید ماشین آلات شهرسازی و ایستگاه آتش نشانی را از اقدامات شاخص شهردرای و شورای شهر سرگزاحمدی در طی دو سال اخیر خواند.


وی اجرای طرح مدیریت پسماند،افتتاح یک کیلومتر از بلوار امام خمینی این شهر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان، افتتحا پروژه ورزشی و ... را از طرح های در دست اجرا در هفته دولت برای این شهر است.


کرمشاه پور با بیان اینکه حوزه ورزش و زیر ساخت های ورزشی در این شهر بسیار نیازمند توجه است گفت:زمین ورزشی شهر  احمدی  بالغ بر سه سال است منتظر چمن شدن از سوی دستگاه های ذی ربط است.

شهردار شهرسرگز احمدی الحاق زمین های اطراف شهر را به شهراحمدی در راستای ساخت شهرک های مسکونی را یکی از مهترین دغدغه های شهر خواند و تصریح کرد: با الحاق این زمین ها به شهر سرگزاحمدی امکان توسعه و ساخت شهرک های مسکونی برای این شهر به وجود می آید.

رئیس شورای شهر سرگزاحمدی با اشاره به پیشینه تاریخی و غنی این شهر قدمت شهر احمدی را  بالای هزار سال خواند و تصریح کرد : حضور‌ " قلعه پا شهر " دلیلی محکم برای اصالت تاریخی این شهر است.

مسعود شهبازی بیان اینکه توسعه بخش های کشاورزی این شهر به ویژه در بخش ارزش افزوده و بسته بندی محصولات کشاورزی از جمله خرما از مهمترین مسائل پیش روی این شهر است گفت: احداث سردخانه محصولات کشاورزی با ظرفیت مناسب و همچنین ایجاد زیر ساخت های بسته بندی خرما یکی از مهمترین مطالبات مردم و مسئولین این شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر سرگزاحمدی توسعه و ایجاد راه های دسترسی موصلاتی بندرعباس به شهر احمدی ومسیر شهر سیاهو ،  تصحیح پیچ های خطرناک در این مسیر و نصب علائم جاده ای و راهنمایی و رانندگی در مسیر را یکی دیگر از مطالبات مردم شهر احمدی خواند.


حسین شهبازی یکی از اعضای شورای این شهر در ادادمه خرید تضمینی خرما را یکی دیگر از دغدغه های مهم این شهرستان و کشاورزان خواند و گفت: بدون شک توجه به محصول خرمای شهر احمدی و ارتقای شاخص های آن، می تواند علاوه بر تامین بخشی از خرمای با کیفیت مصرف داخلی کشور، در زمینه ارز آوری و صادرات نیز این شهر سهمی را به خود اختصاص دهد.

وی تخریب چاه های کشاورزی را یکی از دغدغه های بزرگ کشاورزان شهر  سرگزاحمدی خواند و تصریح کرد:امید وار چاره اندیشی مسئولین برای کشاورزانی که چاه های آب آنها تخریب می شود و معیشت آنها به خطر می افتد هستیم. 

خبرنگار : کاظم محمدیان مصمم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز