مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد:

طرح هادی شهر تازیان پایین مورد تایید قرار گرفت

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۶:۵۸
کد خبر: ۷۴۲۱۰۱
طرح هادی شهر تازیان پایین  مورد تایید قرار گرفت
طرح هادی شهر تازیان پایین در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی تایید شد.
به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛رستم گورانی در این نشست با بررسی این طرح عنوان کرد: شهر تازیان از شهرهای زیر 25 هزار نفری استان و داری جمعیتی بالغ بر دو هزار و 833 در سال 95 است که با احتساب رشد 5/3 در سال 1403 به چهار هزار نفر خواهد رسید.

وی در در ادامه در خصوص مساحت این شهر گفت: مساحت محدوده شهر 152 هکتار پیش بینی شده و مساحت 606 هکتار معادل 9/3  برابر محدوده به عنوان حریم شهر درنظر گرفته شده است.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان تصریح کرد: به دلیل همجواری این شهر با مرکز استان، تهیه طرح هادی شهری برای آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

گورانی در ادامه با تشریح طرح هادی شهرهای زیر دو هزار نفر گفت: طرح هادی در راستای برنامه توسعه و عمران شهری است که برای شهرهای زیر دو هزار نفر با نام طرح جامع و تفضیلی اجرایی می شود.

وی توضیح داد: در این طرح کاربری اراضی شهری، معابر و یا ضوابط ساخت و ساز بر مبنای اصول شهر سازی مشخص می شود.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان اضافه کرد: همچنین در اجرای این طرح استراتژی کلان شهری با رویکرد هایی مانند کشاورزی، صنعتی ، ترافیکی... مشخص می شود.

گورانی افزود: این طرح توسط دفتر فنی استانداری به مشاور ذیصلاح ارجاع شده و پس از جلسات متعدد کمیته کارشناسی و اصلاحات، طرح در جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی تصویب و به شورای برنامه ریزی استان فرستاده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز