مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان خبرداد:

افتتاح و کلنگ زنی چهار پرو‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژه آب منطقه ای در هفته دولت

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۸:۰۷:۵۲
کد خبر: ۷۴۲۵۵۲
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان از افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه بزرگ در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا ؛ هوشنگ ملایی ضمن گرامیداشت آغاز هفته دولت گفت : شهیدان رجایی و باهنر با وفاداری بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پر برکت عمر خود تلاش نمودند تا در جهت رفع محرومیت، تبعیض و بی عدالتی گام های بلندی بردارند.

ملایی با بیان اینکه هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزی دولتی است که حمایت و پشتیبانی میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد گفت: هفته دولت هفته سپاس و قدردانی از دولتی است که هدفش اجرای حدود الهی و احکام آسمانی اسلام و ایجاد جامعه ای سرشار از عدالت، نظم و امنیت است.

این مسئول در ادامه با اشاره به پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شرکت آب منطقه ای هرمزگان در این هفته بیان داشت: پروژه تغذیه مصنوعی  دشت بنو، سد بنو حمیران در شهرستان پارسیان روستای حمیران با اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصد افتتاح می شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان افزود: پروژه بهسازی و تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی میناب، انتقال آب به دشت مرکزی میناب به میزان دو هزار هکتار با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ هزار میلیون ریال کلنگ زنی می شود.

ملایی درباره دیگر پروژه هایی که در هفته دولت کلنگ زنی می شود نیز اظهارداشت : لایروبی رودخانه گز و هیوه، ساماندهی رودخانه گز در شهرستان سیریک با مبلغ ۳۰ هزار میلیون ریال کلنگ زنی می شود.

وی اضافه کرد: کلنگ زنی بهسازی سامانه تامین آب کشاورزی پایین دست بند انحرافی جگین، آبرسانی یکدار با مبلغی معادل ۲۵۰ هزار میلیون ریال نیز در این هفته انجام می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان یادآور شد : افتتاح و کلنگ زنی پروژه های این شرکت با مبلع ۷۱۵ هزار میلیون ریال در هفته دولت با حضور مقامات استانی و شهرستانی انجام می شود

نظر شما