معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان:

فرمانداران و بخشداران تحقق کامل طرح های اشتغالزایی را رصد کنند

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۰۵:۵۵
کد خبر: ۷۴۳۰۷۳
فرمانداران و بخشداران تحقق کامل طرح های اشتغالزایی را رصد کنند
وضعیت اشتغال در مناطق روستایی استان با جذب کامل اعتبارات اشتغال روستایی و اجرای طرح های اشتغالزایی بهبود خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛دکتر ایرج حیدری در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان که با محوریت بررسی عملکرد بانک ها و دستگاه های حمایتی استان در تخصیص و جذب اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر برگزار شد، با اشاره به  اهمیت جذب کامل این اعتبارات برای بهبود وضعیت اشتغال استان به ویژه در مناطق روستایی، عنوان کرد: روند جذب اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر با همکاری مجموعه مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران عامل بانک های استان سرعت قابل قبولی داشته است و این روند با سرعت هر چه بیشتر برای تعیین تکلیف تمامی طرح های متقاضی تسهیلات برای اجرای طرح های اشتغالزایی  ادامه یابد.

وی افزود: با توجه به نقشی که جذب  کامل اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر در بهبود اشتغال در مناطق روستایی استان دارد تمامی فرمانداران و بخشداران موانع پیش روی جذب اعتبارات در مناطق روستایی را مرتفع و به صورت جدی پیگیری جذب اعتبارات باشند تا شاهد بهبود بیش از پیش وضعیت اشتغال در مناطق روستایی هرمزگان باشیم.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: دستگاه های حمایتی استان با توجه به اینکه بخش مهمی از اعتبارات مشاغل روستایی و فراگیر در اختیار این دستگاه ها برای جذب می باشد برنامه ریزی دقیقی برای جذب کامل اعتبارات به عمل آورند.

حیدری تصریح کرد: اعتباراتی که به طرح های اشتغالزایی در مناطق روستایی استان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اختصاص می یابد باید آثار خود را به صورت عینی در بهبود اشتغال این مناطق نشان دهد.

وی گفت: کمیته نظارت با هماهنگی فرمانداران و بخشداران به صورت سرزده از طرح های که از محل اشتغال روستایی اعتبار دریافت نموده اند بازدید و میزان پیشرفت طرح ها را بررسی و آثار اجرای این طرح ها را در بهبود اشتغال استان ارزیابی نمایند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان داشت: مجریان اجرای طرح های اشتغال روستایی متناسب اعتباراتی که دریافت می کنند نسبت به بکارگیری فرزندان خانواده های شهدا و ایثارگران اقدام نمایند و بنیاد شهید استان به بهترین نحو ممکن از اعتباراتی که از محل اشتغال روستایی به این نهاد برای اجرای طرح های اشتغالزایی  اختصاص یافته است، بهره بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز