رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان خبر داد :

بهره برداری از ۳۱ پروژه در هفته دولت

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۶:۰۸
کد خبر: ۷۴۳۳۱۳
بهره برداری از ۳۱ پروژه در هفته دولت
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هرمزگان از افتتاح 31 پروژه در هفته دولت سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ خلیل قاسمی در نشست خبری در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه اعتبار این پروژه ها 231 میلیارد تومان است ، افزود : پروژه های هفته دولت سالجاری اشتغال مستقیم 600  نفر را همراه دارد .

قاسمی عنوان کرد : در چهارماهه سال 97 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تولید شمش فولادی رشد 19 درصدی، تولید آهن اسفنجی رشد 9 درصدی ، تولید شمش آلومینیوم افزایش 12 درصدی ، تولید شمش روی رشد 25 درصدی را شاهد بوده ایم .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان ادامه داد : میزان صادرات شمش فولادیو آهن اسفنجی  32 درصد، ارزش صادرات شمش فولادی و آهن اسفنجی 82 درصد  و ارزش صادرات شمش آلومینیوم 15  درصد را در چهار ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

این مسئول افزود : 95 جواز تاسیس صنعتی در چهارماهه سال گذشته  صادر که در مدت مشابه  سالجاری به 130 جواز تاسیس صنعتی افزایش یافته و رشد 36 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهدیم.

قاسمی  با بیان اینکه برنج‌های هندی سطح بازار موردبررسی قرار می‌گیرد و باید با قیمت کیسه ای 68 تا ۷۵ هزار تومان عرضه شود، تصریح کرد : قیمت بالاتر از ۷۵ هزار تومان گران‌فروشی محسوب می‌شود،

وی افزود :  از اول فروردین تا ۲۲ مردادماه سالجاری با بیش از ۹۵ هزار تخلف در این خصوص برخورد شده است و ارقام این تخلفات ۵۴ میلیارد تومان با تعداد ۵ هزار و ۱۷2 پرونده بوده که به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگانبا اشاره به اینکه ۱۵ طرح صنعتی بزرگ در استان فعال هستند که حاصل این‌ها بیش از ۶ هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند، افزود: در سال گذشته ۵۵۰ میلیون دلار صادرات قیر داشته‌ایم که امسال سعی خواهیم کرد به یک میلیارد دلار برسد.

این مسئول اظهار داشت : در حوزه ایجاد اشتغال هزار و ۹۵۸ نفر در اصناف، دو هزار و ۸۲۶ نفر در صنعت، ۱۱۵ نفر در معدن مشغول به کار شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز