رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت:

توسعه کشت های گلخانه ای در توکهور-هشتبندی

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۴:۴۵
کد خبر: ۷۴۳۶۹۵
توسعه کشت های گلخانه ای در توکهور-هشتبندی
کشت های گلخانه ای را برای بخش توکهور و شهر هشتبندی جهت توسعه بخش کشاورزی بسیار موثر دانست و گفت: باید به سمت کم کردن کشت های روباز روی بیاوریم و از آن طرف نیز کشت های گلخانه ای را در سطح بخش گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛علی باقرزاده با حضور در بخش توکهور و شهر هشتبندی با امام جمعه این شهر دیدار و با جمعی از کشاورزان به گفت وگو پرداخت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در این نشست با اشاره به این مطلب که جمعیت این بخش بالغ بر 30 هزار نفر است، گفت: در فصل کشاورزی 10 هزار نفر به جمعیت این بخش افزوده می شود که این امر نشان دهنده آمار بالای اشتغال از طریق بخش کشاورزی در این منطقه است.

باقرزاده بر لزوم تصمیم گیری و هم اندیشی نظام صنف کشاورزی و خانه کشاورز در خصوص فروش محصولات کشاورزان تاکید کرد و افزود: کشاورزان محصولات خود را کمتر از قیمت تمام شده به واسطه ها ندهند.

وی، افزود: با ساماندهی محل های خرید محصولات کشاورزی در این منطقه مجوز خرید به خریدارن صادر می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، کشت های گلخانه ای را برای این منطقه جهت توسعه بخش کشاورزی بسیار موثر دانست و تصریح کرد: باید به سمت کم کردن کشت های روباز روی بیاوریم و از آن طرف نیز کشت های گلخانه ای را گسترش دهیم.

باقرزاده در خصوص استفاده از سموم در بخش کشاورزی نیز، گفت: کشاورزان بخش توکهور-هشتبندی سموم مورد نیاز خود را از فروشگاه های مجاز خریداری نمایند و فروشندگان نیز به این نکته توجه کنند که در صورت هرگونه تخلف در این زمینه با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

گفتنی است؛ در این دیدار حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه توکهور-هشتبندی به بیان مشکلات کشاورزان منطقه پرداخت و رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان نیز در صدد رفع آن با همکاری مسئولان محلی پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز