شهردار بندرعباس گفت:

عید قربان؛ نمایش باشکوه وحدت،همدلی و برادری امت اسلامی

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۹:۰۰
کد خبر: ۷۴۳۷۰۰
عید قربان؛ نمایش باشکوه وحدت،همدلی و برادری امت اسلامی
مسلمانان هر سال یک صدا و رساتر از گذشته، پیام اسلام را در دعوت به عدالت،آزادی، پرهیزگاری، نیکی، پاکی و دوری از خشونت علیه بشریت را فریاد می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛عباس امینی‌زاده در این ارتباط گفت: عید سعید قربان باشکوه‌ترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالی‌ترین مرحله بندگی و عبودت به درگاه حضرت باری‌تعالی است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه این عید سعید به ما و همه آموخت که عزیزترین ثمره حیات خود را در راه خدا بدهید و عیدی بگیرید، خاطرنشان کرد: نمایش باشکوه وحدت، همدلی و برادری امت اسلامی در مناسک حج و عید سعید قربان جلوه‌ای زیبا از یکپارچگی امت اسلامی را همه ساله به نمایش می‌گذارد.

وی در ادامه گفت:در این مراسم وحدت‌بخش، مسلمانان هر سال یک صدا و رساتر از گذشته، پیام اسلام را در دعوت به عدالت، آزادی، پرهیزگاری، نیکی، پاکی و دوری از خشونت علیه بشریت را فریاد می‌زنند و حس غرور، امید و اقتدار را در دل هر مسلمانی زنده می‌کنند و آینده‌ای روشن را برای امت اسلامی و جهان بشارت می‌دهند.

امینی‌زاده با اشاره به اینکه روز نهم ذی‌الحجه‌، روز پرفضیلت و معنوی عرفه از خداوند منان قبولی ادعیه و مناجات مردم مؤمن و عزیز شهر بندرعباس و ایران اسلامی را در این روز سراسر صفا و معنویت مسئلت دارم، تصریح کرد: روز دهم ذی‌الحجةالحرام، عید سعید قربان را به عموم ملت شریف و مسلمان ایران و به ویژه به شهروندان بندرعباس تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند منان مسئلت داریم که این ملت را در زیر سایه پیروی از معارف جوشان اسلامی مؤید بدارد و در این روز فرخنده به همه مسلمانان در جوار قرب خود جایگاهی شایسته تعیین فرماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز