رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی:

تشریح سیاست ها و برنامه های هفته دولت در شهرستان ابوموسی

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۸:۵۲:۰۵
کد خبر: ۷۴۵۰۱۰
تشریح سیاست ها و برنامه های هفته دولت در شهرستان ابوموسی
نماینده عالی دولت در شهرستان ابوموسی گفت:با حضور معاون استاندار در هفته دولت 4 پروژه عمرانی در جزیره به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛مهندس رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی پیش از سخنرانی خطبه های نماز وحدت ابوموسی به تشریح و برنامه و فعالیت های هفته دولت پرداخت و گفت:

 با حضور مهندس مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در هفته دولت 4 پروژه عمرانی در جزیره به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس پوربابایی اظهار داشت: در این هفته غبار رویی از گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، افتتاح 4 پروژه عمرانی، مراسم جشن ولایت، تجلیل از کارمندان نمونه،برگزاری مراسم شب شعر، برگزاری مسابقات ورزشی اهم برنامه  های هفته دولت در شهرستان ابوموسی می باشد.

وی با اشاره به اینکه در سال 75 به عنوان دهیار، توفیق خدمت در تنب بزرگ را داشتم اظهار داشت:

 علاقه خاصی به این جزایر دارم و ان شالله با توکل بر خداوند متعال و با اتکاء به سرمایه انسانی و منابع موجود در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان ابوموسی گام بر خواهیم داشت.

نماینده عالیدولت هدف و اولویت کاریش را خدمت به مردم دانست و از مسئولین و مردم دست یاری طلبید.

فرماندار شهرستان ابوموسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: خوشبختانه ما هیچ جنگی را نخواهیم داشت و امنیت این مرز و بوم را مدیون خون شهدا و نیروهای امنیتی و نظامی می دانیم.

مهندس پوربابایی اظهار داشت: برای رونق اقتصادی  شهروندان ابوموسی صنعت صیادی را راه اندازی و پویا خواهیم کرد و کارخانه تن ماهی و تعاونی صیاداننیز فعال خواهیم کرد.

وی با اشاره به بازدیدهای که در طول هفته  داشت ، اظهار داشت:: پیگیر مسائل و مشکلات بیمارستان و نیرویمتخصص برای بیمارستان هستیم و همچنین بازدیدی از اسکله داشتیم متاسفانه جای مناسبی برای لنج داران وجود نداشت و با طرح لایه روبی و لایه کوبی طی 20روز آینده این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

فرماندار شهرستان ابوموسی اظهار داشت: پیگیر مجوز گردشگری و سرمایه گذاری با مسئولین هستیم و به دنبال سرمایه گذار که رونق اقتصادی در جزیره گسترش یابد.

نماینده عالی دولت در پایان سخنرانی خود از زحمات اعضای شورای شهر و شهردار نیز تشکر و قدردانی کرد و خواستار نشاط اجتماعی و سرزندگی و ایجاد فضای مناسب برای شهروندان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز