تقویم رویدادهای معاونت فرهنگی، زمینه ساز تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد قشم

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۸:۴۸
کد خبر: ۷۴۵۲۱۳
تقویم رویدادهای معاونت فرهنگی، زمینه ساز تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد قشم
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی این منطقه را در گرو برنامه ریزی اصولی و عمل به آن دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛رسول اکبری با ارائه برنامه های هفته اول شهریورماه تقویم رویدادهای معاونت فرهنگی این سازمان بیان داشت: دستیابی به برنامه های فراگیر و زمان بندی شده و همچنین خدمت شایسته به جامعه محلی، ساکنان و گردشگران قشم بخشی از اهداف ترسیم شده این تقویم می باشد.

وی افزود: بر طبق این تقویم، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت هفته دولت چندین طرح در حوزه گردشگری و صنایع دستی افتتاح می کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: همچنین به مناسبت روز پزشک از پزشکان برتر قشم تجلیل خواهد شد.

به گفته وی، اعزام فعالان صنایع دستی جزیره به نمایشگاه بین المللی صنایع دستی تهران و حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در سازمان منطقه آزاد کیش در این هفته به منظور معرفی هنر بومی جزیره به اقصی نقط کشور از دیگر برنامه های این اداره بر اساس تقویم فرهنگی می باشد.

اکبری یادآور شد: تجلیل از کارمندان در روز کارمند با اهدا صنایع دستی و بازدید رایگان از اماکن گردشگری و مراکز تاریخی برای کارمندان و خانواده هایشان از دیگر برنامه های در دست اجرای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از شروع دوره ویژه بازآموزی کارآموزان بومی و اعطای گواهینامه بلد محلی خبر داد .

وی هدف دیگر از ارائه تقویم رویدادهای معاونت فرهنگی را برقراری ارتباط نزدیک بین معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و مردم به عنوان یک ضرورت و نیاز معرفی کرد ادامه داد: برنامه های هفته اول شهریورماه مدیریت فرهنگی، آموزشی و هنری این معاونت شامل برگزاری جشن های ویژه دهه ولایت و دیدار با سادات و تجلیل از آن ها به مناست عید سعید غدیر خم است.

اکبری از برپایی بزرگداشت روز داروسازی و زادروز زکریای رازی، همچنین برگزاری جشن ولادت امام هادی در مساجد بر اساس تقویم معاونتی خبر داد و افزود: مسابقه نامه ای به پدر و مادر به مناسبت روز شعر و ادب پارسی و بزرگداشت استاد شهریار از دیگر برنامه های این مدیریت می باشد.

وی در توضیح بیشتر عنوان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت روز پزشک توسط مدیریت اجتماعی و سلامت بخشی دیگر از برنامه های این معاونت بر اساس تقویم یاد شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم همچنین به فعالیت های مدیریت ورزش و جوانان اشاره کرده و ابراز داشت: حمایت از اعزام تیم های مختلف ورزشی و اعزام تیم های شایسته به مسابقات کشوری در این هفته پیگیری می شود.

 

نظر شما