استاندار هرمزگان:

احداث سالن ورزشی، منشاء تحول در محلات است

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۸:۱۰:۱۴
کد خبر: ۷۴۵۵۱۷
استاندار هرمزگان گفت: احداث سالن ورزشی کار بسیار پسندیده‌ای است و قطعاً این اقدام که رویکرد اجتماعی و ورزشی دارد، منشاء تحول است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛فریدون همتی در آیین بهره‌برداری از دو پروژه عمرانی شهرداری بندرعباس به نمایندگی از 73 پروژه قابل افتتاح در هفته دولت، اظهار کرد: مردم هرمزگان شایستگی خدمات بیشتری دارند که این مسئله باید مدنظر همه مدیران و مسئولان استان باشد.

وی با تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرعباس در اجرای پروژه سالن ورزشی چند منظوره در محله الشهداء، افزود: در محلات قدیمی شهر باید امکانات و خدمات بیشتری ارایه شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: احداث سالن ورزشی کار بسیار پسندیده‌ای است و قطعاً این اقدام که رویکرد اجتماعی و ورزشی دارد، منشاء تحول است.

همتی خاطرنشان کرد: از مردم محلات نیز درخواست می‌شود با دستگاه‌های اجرایی که عامل خدمات هستند، همکاری داشته باشند.

وی در ادامه نیز ضمن توصیه به مدیران برای محاسبه کارنامه عملکردی خود، بیان کرد: بررسی وضعیت موجود و برنامه‌ریزی برای تغییر رو به پیشرفت آن و همچنین رسیدگی به وضعیت اقدامات انجام شده، از مهمترین اقداماتی است که مدیران باید مدنظر داشته باشند، زیرا مدت خدمت کوتاه است.

این مقام مسئول در ادامه سخنانش نیز ضمن تاکید بر فراهم‌سازی ورود بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌ها، اضافه کرد: از ظرفیت بخش خصوصی باید بیشتر استفاده شود، زیرا دولت به تنهایی نمی‌تواند همه مسائل را حل کند.

همتی با تاکید بر اینکه سپردن کارها به بخش خصوصی منجر به افزایش کیفیت پروژه‌ها می‌شود، گفت: کارکنان و مدیران دستگاه‌ها باید زمینه حضور بخش خصوصی را فراهم کنند.

 

نظر شما