دکتر عباس ابراهیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک خبر داد:

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی یکدار شهرستان جاسک

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۷:۳۱:۵۶
کد خبر: ۷۴۶۰۱۵
افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی یکدار شهرستان جاسک
از افتتاح مرکز جامع سلامت روستایی یکدار با حضور دکترحیدری معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان، دکترحسن نژاد معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، فرماندار شهرستان جاسک و مسئولین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛دکتر عباس ابراهیمی گفت :مرکز جامع سلامت یکدار درزمینی به مساحت 310مترمربع وبا اعتباری بالغ بریک میلیاردویست میلیون تومان ساخته شده است؛ این مرکز دارای بخش های مطب پزشک مامایی و کاردان بهداشتی، پذیرش، اتاق نمونه گیری، داروخانه و اتاق تزریقات می باشد. 

وی خاطرنشان کرد:با راه اندازی مرکز جامع سلامت یکدار بیش از دو هزار و 968 نفر از اهالی روستا و روستاههای اطراف ازخدمات بهداشتی و درمانی این مرکز استفاده می کنند .

ابراهیمی بیان کرد: به همراه افتتاح مرکز جامع سلامت یکدار در این مرکز محل زیست پزشک و ماما که هرکدام به متراژ50 مترمربع می باشد به بهره برداری رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک با اشاره به اینکه این مرکز خدمات جامع سلامت خیرساز است؛ ابراز کرد: برخود لازم میدانم از خیرین حوزه سلامت که در احداث این مرکز خدمات جامع سلامت همکاری داشتند؛ تقدیر و تشکر نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز