فیصل دانش،رئیس جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس:

رفتارهای ما باید نشان دهد در چه جایگاهی هستیم

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۷:۴۰:۴۵
کد خبر: ۷۴۶۰۱۹
رفتارهای ما باید نشان دهد در چه جایگاهی هستیم
رئیس جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: امیدوارم بتوانیم در یک سال آینده همکاران خوبی باشیم، این کرسی‌ها برای کسی نمی‌ماند، ارزش ما نباید به صندلی‌ها باشد، رفتارهای ما باید نشان دهد در چه جایگاهی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛"فیصل دانش" در شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: خدا را شاکرم نهاد شورای شهر را در حالتی می‌بینم که اگر تنشی در خود دارد به مردم انتقال نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه اتفاق امروز نشان داد اعضا تمامی مشکلات قبل جلسه را به جان خریدند و بدون تنش و با نظری عمومی به نتیجه مشترک رسیدند، تصریح کرد: از همه اعضای شورا به‌ویژه خانم جراره که رقیب خوبی در انتخاب رئیس بود و تا پایان ایستاد، تشکر می‌کنم.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در یک سال آینده همکاران خوبی باشیم، این کرسی‌ها برای کسی نمی‌ماند، ارزش ما نباید به صندلی‌ها باشد، رفتارهای ما باید نشان دهد در چه جایگاهی هستیم.

وی با بیان اینکه لازم است از باوقار که در یک سال گذشته ریاست شورای شهر را بر عهده داشت، تشکر کنم، اضافه کرد: صندلی شورا صندلی است که بر آن فشار و تهدید است، صندلی متزلزلی که همه می‌خواهند به آن حمله کنند، باوقار با همه تنش‌ها یک سال را سپری و 67 جلسه برگزار کرد که تعداد این جلسات رکورد خوبی در کارنامه‌اش است، امیدوارم با برادری در کنار هم کار کنیم.

دانش با اشاره به اینکه در شورا تمرین دموکراسی می‌کنیم و این کار توسط فرزند 18 ساله‌ای به نام شورا انجام می‌شود، اظهار کرد: در گذشته اتفاقاتی در شورا می‌افتاد که در شان شورا نبود اما امروز نمایندگان مردم شان شورا را حفظ می‌کنند، همه در نظر دارند که کارهای بیشتری صورت بگیرد.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس با تأکید بر اینکه اگر احساس کردید مسیری را خطا می‌روم به من بگویند تا مسیر خود را اصلاح کنم، تصریح کرد: باید قبول کنیم مردم‌نهاد شورا را قبول ندارند ما باید کار بیشتری کنیم دلسوزانه عمل کنیم و کدورت‌های خود را در شورا دور بریزیم، این‌ها برای شورا آفت است.

 

نظر شما