معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

تشکیل پرونده برای ۵ واحد احتکار کننده در استان هرمزگان

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۲۱:۲۷
کد خبر: ۷۴۶۵۵۰
تشکیل پرونده برای ۵ واحد احتکار کننده در استان هرمزگان
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در چهارمین جلسه ستاد مبارزه با احتکار و اختفای کالا از تشکیل پرونده برای 5 واحد احتکار کننده در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛عبدالرضا پیروی منش گفت: با توجه به حساسیت موضوع از شروع تشدید نظارت و برخورد همه جانبه با محتکران کالاهای مصرفی مردم و تلاش بازرسان این سازمان و همکاری دستگاههای اجرائی مرتبط تعداد 5 پرونده احتکار در شهرستان های میناب، رودان، سیریک و بستک تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

معاون نظارت و بازرسی سازمان پرونده های تشکیل شده انبار‌های احتکار،در شهرستان های نامبرده را شامل انواع حبوبات، مواد غذائی و عدم اعلام موجودی به ارزش ریالی بیش از 857 میلیون ریال اعلام کرد. 

 

وی ادامه داد: بازرسان و کارشناسان  نظارت و بازرسی این سازمان به صورت دو شیفته با انجام بازرسی‌های مشترک با همکاری دستگاههای ذیربط به صورت مداوم در حال رصد بازار هستند و با متخلفین در حوزه بازار به شدت برخورد می شود.

 

پیروی منش در پایان گفت: همهواحدهای فعال، انبارها، سردخانه ها باید موجودی کالای خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کنند. در غیر این صورت با آنان برخورد می‌شود.

 وی یادآور شد: شهروندان عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی،کم فروشی، عدم درج قیمت، احتکار و اختفاء کالا و... موارد را به سامانه 124 این سازمان اعلام نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز