در هفته دولت؛

طرح آبرسانی به شهرستان بندرلنگه بهره برداری شد

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۹:۰۱
کد خبر: ۷۴۶۵۷۵
با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان و "شریفی" نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، طرح آبرسانی شهرستان بندرلنگه و کنگ بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛مدیرعامل آبفای هرمزگان از اجرای طرح آبرسانی به شهرستان بندرلنگه خبر داد و گفت: این طرح شامل اجرای دو پروژه؛ خط انتقال آب به طول 3.5 کیلومتر و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب بندرکنگ به طول 4 کیلومتر می باشد.

امین قصمی، هدف از اجرای این پروژه ها را جلوگیری از هدررفت آب و بهسـازی و بهـره بـرداری بهینـه از شبکه توزیع آب این شهرستان بیان کرد و گفت: این پروژه ها در مجموع با اعتبار 25.5 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی در ادامه با اشاره به منابع آبی شهرستان بندرلنگه و کنگ، اظهار داشت: در حال حاضر آب این شهرستان از طریق دو سایت آب شیرین کن با ظرفیت های 7 هزار و 500 و 16 هزار مترمکعب در شبانه روز(ظرفیت فعلی 10 هزار مترمکعب) تامین می شود.

مهندس قصمی گفت: نیاز آبی این شهرستان 23 هزار مترمکعب در شبانه روز است در حالی تولید فعلی آب 17 هزار و 500 مترمکعب است.

وی افزود: با بهره برداری از ایستگاه پمپاژ شماره 2 بندرلنگه که هم اکنون در مرحله اجراست، به زودی آب شیرین کن 16 هزار متر مکعبی بندرلنگه با ظرفیت کامل وارد مدار تولید می شود و مشکل کمبود آب این شهرستان نیز رفع می گردد.

به گفته وی؛ در حال حاضر آبفای بندرلنگه، آبرسانی به 18 هزار مشترک را بر عهده دارد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز