ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی، تحقق شعار فرهنگ‌محوری

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۷:۵۹:۴۱
کد خبر: ۷۴۶۹۸۶
ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی، تحقق شعار فرهنگ‌محوری
فرهنگسرای محله چاهستانی‌ها به عنوان سومین فرهنگسرای ساخته شده در دوره مدیریت کنونی شهرداری بندرعباس، طی هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛عبدالرضا بهادر با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: نگاه فرهنگی شهردار بندرعباس از ابتدای دوره مدیریتی، همواره در برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری بخش‌های مختلف مشهود بوده که یکی از اقدامات عملی، ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز فرهنگ، هنر و هنرمندان شهر بوده است.

وی با اشاره به اتمام مراحل ساخت فرهنگسرای محله چاهستانی‌ها، افزود: این پروژه به عنوان یکی دیگر از قطعات پازل فرهنگی شهر، توسط مجموعه معاونت امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس آماده بهره‌برداری است.

معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: این فرهنگسرا که دارای 800 متر مربع زیربنا در دو طبقه می‌باشد، جزو اقدامات عملی در تحقق شعارهای فرهنگی است.

بهادر اعتبار ساخت این پروژه را بالغ بر 15 میلیارد ریال و از محل بودجه داخلی شهرداری عنوان کرد و گفت: سالن آمفی تئاتر و اجتماعات، مدیریت، قرائت خانه آقایان و بانوان، محل عرضه محصولات فرهنگی، چهار کلاس آموزشی، اطلاعات و غیره در این پروژه لحاظ شده است.

اضافه می‌شود، در هفته دولت سال 97 تعداد 73 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 465 میلیارد ریال توسط شهرداری بندرعباس به بهره‌برداری می‌رسد.

 

نظر شما