دکتر همتی در دیدار رئیس فدارسیون ورزش های همگانی:

ورزش همگانی باید به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود/لزوم استفاده از تمامی ظرفیت ها برای ترویج ورزش های همگانی در هرمزگان

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۴:۵۴
کد خبر: ۷۴۸۰۴۶
ورزش همگانی باید به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود/لزوم استفاده از تمامی ظرفیت ها برای ترویج ورزش های همگانی در هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: باید تلاش کنیم که ورزش همگانی به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛دکتر فریدون همتی در دیدار با رئیس فدارسیون ورزش های همگانی، توسعه ورزش های همگانی را برای ارتقاء سلامت عمومی جامعه و پیشگیری از بیماری های جسمی و روحی ضروری دانست و عنوان کرد: باید تلاش کنیم که ورزش همگانی به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود و از مولفه های سبک زندگی مردم باشد.

وی ادامه داد: تمرکز بر روی ترویج و توسعه ورزش های همگانی از محورهای مهم مدیریت استان هرمزگان است و در این راستا تمامی ظرفیت ها بسیج خواهند شد.

استاندار هرمزگان بر لزوم تشکیل شورای ورزش های همگانی در هرمزگان تاکید کرد و افزود: از ظرفیت تمامی دستگاه ها و همچنین بنگاه های اقتصادی فعال در هرمزگان برای توسعه و ترویج ورزش های همگانی استفاده شود.

همتی تصریح کرد: برای هرکدام از شهرستان های هرمزگان برنامه متناسب با شرایط آن شهرستان در زمینه توسعه ورزش های همگانی تدوین و ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی از ملزومات یک جامعه توسعه یافته در راستای سلامت آحاد جامعه است، اظهار داشت: باید با برگزاری برنامه های جمعی ورزش همگانی نشاط و شادابی مردم را افزایش داد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های مهم در این راستا توسعه فضاها و زیرساخت های مناسب برای ورزش در محلات است که باید به طور جدی پیگیری شود.

رئیس فدارسیون ورزش های همگانی نیز در این دیدار ورزش همگانی را از نیازهای اساسی برای نشاط و شادابی جامعه دانست و بیان داشت: بیش از 60 انجمن در زیرمجموعه فدارسیون ورزش های همگانی مشغول فعالیت هستند.

علی مجدآرا افزود: فعالیت های خوبی برای توسعه ورزش همگانی در استان ها داشته ایم و سند تحول ورزش های همگانی را تدوین و به استان ها ابلاغ کرده ایم.

در پایان این دیدار تندیس ورزش های همگانی از سوی رئیس فدارسیون ورزش های همگانی به استاندار هرمزگان اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز