مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت:

جشنواره تئاتر جزیره قشم با چهار نمایشنامه اکران می شود

۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۱۴:۳۹
کد خبر: ۷۴۹۵۲۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با پنجمین دوره جشنواره تئاتر استانی در قشم، چهار نمایشنامنه برای ارزیابی اکران می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛علیرضا کمساری اعلام کرد: داوران بومی جزیره قشم چهار نمایشنامه را از بین هفت نمایشنامه ارائه شده برای حضور در پنجمین دوره جشنواره تئاتر استانی قشم انتخاب کردند.

وی ادامه داد: "چکامه های که حباب می شوند" به نویسندگی علی ذاکری و کارگردانی کمیل جعفری، "عشق خفته" به نویسندگی و کارگردانی ابوذر رحیمی، "نامه ای به یارچغلو" به نویسندگی و کارگردانی غلام رنجبر و "زندگی آفلاین" به نویسندگی و کارگردانی ابوطالب احدی چهار آثار برتر راه یافته ره بخش رقابتی پنجمین جشنواره تئاتر جزیره قشم هستند.

به گفته کمساری، این چهار نمایشنامه با حضور فریده گرمساری، مجید سُرنی زاده و امید الماسی نیا داوری می شوند و در نهایت فیلم ضبط شده این نمایشنامه ها برای ارزیابی نهایی و حضور احتمالی در جشنواره تئاتر فجر امسال که در ایام دهه مبارک فجر برگزار می شود به مرکز هنرهای نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال می گردد.

وی با اشاره به تفویض اختیارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و ارتقای جایگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه به اداره کل، اظهار کرد: حمید رضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم معتقد است براساس این تفویض اختیار،   هنرمندان این منطقه باید در همه فعالیت های فرهنگی – هنری که در سطح ملی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، حضور داشته باشند.

بنا به این گزارش، مراسم پنجمین دوره جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد قشم روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 شهریور ماه با اجرای چهار نمایشنامه برگزار می شود و مراسم اختتامیه با معرفی نفرات برتر این جشنواره ساعت ۲۰ روز جمعهدر  محل تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز