سید ابوالفضل رضوی؛

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری: تولیدات دستی قشم شناسنامه دار شود / برندسازی، هویت بخش یک اثر هنری

۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۸:۱۸:۵۴
کد خبر: ۷۴۹۹۴۱
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری: تولیدات دستی قشم شناسنامه دار شود / برندسازی، هویت بخش یک اثر هنری
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری بر لزوم برندسازی و هویت دار کردن صنایع دستی در منطقه آزاد قشم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛سید ابوالفضل رضوی در بازدید از نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی روستای سهیلی جزیره قشم با تاکید بر اهمیت برندسازی هنر بومی جزیره اظهار داشت: برندسازی صنایع دستی نه تنها حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است، بلکه به هنرمند خالق اثر نیز هویت می بخشد.

وی از شناسنامه دار کردن یک اثر هنری به عنوان تضمینی برای جلب اعتماد مصرف کننده و نمادی از کیفیت کالا یاد کرد و افزود: درج نام هنرمندان خالق هنرهای دستی، ثبت تاریخ خلق اثر و مواد و ترکیبات به کار رفته در تولید بر روی صنایع دستی جزیره به آن ها هویت می بخشد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: صنایع دستی برای عرضه در نمایشگاه ها و فروشگاه ها باید دارای قیمت و شناسه باشد.

عرضه کنندگان صنایع دستی در این نمایشگاه و فروشگاه، توضیحات کاملی در مورد شیوه ساخت و موارد مصرف آثار عرضه شده به معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه ارائه دادند.

گفتنی است، در این بازید از طرف دهیاری روستای سهیلی، دو قاب نفیس از صنایع دستی جزیره به معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.

 

نظر شما