پنجمین جشنواره تئاتر شهرستان قشم؛

برگزیدگان پنجمین جشنواره تئاتر قشم معرفی شدند

۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۴۷:۲۰
کد خبر: ۷۵۰۵۷۴
برگزیدگان پنجمین جشنواره تئاتر قشم معرفی شدند
پنجمین جشنواره تئاتر شهرستان قشم جمعه شب در آیینی با معرفی برگزیدگان این رویداد فرهنگی و هنری به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛در این جشنواره 2 روزه چهار نمایش با عنوان های «چکامه هایی که حباب می شوند»، «عشق خفته»، «نامه ای به یار چَغَلو» و «زندگی آفلاین» به روی صحنه رفت.

بر اساس آرای هیات داوران، نمایشنامه «چکامه هایی که حباب می شوند» به عنوان اثر برتر برای معرفی به سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر انتخاب شد.

در این جشنواره و در بخش کارگردانی، کمیل جعفری، کارگردان نمایش «چکامه هایی که حباب می شوند» مقام نخست را از آن خود کرد و ابوذر رحیمی و ابوطالب احدی به ترتیب بابت کارگردانی نمایش های «عشق خفته» و «زندگی آفلاین» مقام دوم و سوم رسیدند.

همچنین کمیل جعفری برای بازی در نمایش «چکامه هایی که حباب می شوند» به عنوان بهترین بازیگر مرد شناخته شد و ابوذر رحیمی بابت بازی در نمایش «عشق خفته» به مقام دوم رسید.

ابوطالب احدی بازیگر نمایش «زندگی آفلاین» و جهانگیر ایرانی بازیگر اثر «نامه ای به یارچغلو» نیز به طور مشترک عنوان سومی بهترین بازیگر مرد پنجمین جشنواره را از آن خود کردند.

هیات داوران در بخش بهترین بازیگر زن برای مقام نخست هیچ انتخابی نداشتند و مریم خادمی بازیگر «عشق خفته» و مرجان چشم به راه بازیگر «چکامه هایی که حباب می شوند» به طور مشترک به مقام دوم رسیدند و فریبا عجم بازیگر «زندگی آفلاین» سوم شد.

هیات داوران در بخش بهترین نویسنده نیز انتخابی برای مقام نخست نداشتند و علی ذاکری نویسنده «چکامه هایی که حباب می شوند» را به عنوان نفر دوم انتخاب کردند.

مراد درویشی و ولید باقرزاده بابت موسیقی نمایش «چکامه هایی که حباب می شوند» به مقام برتر دست یافتند و یونس دهقانی برای طراحی بروشور و پوستر نمایش «نامه ای به یار چغلو» به مقام برتر رسید.

در بخش نور نیز هیات داروان حسین ماهکیانی و رضا بازماندگان بابت نمایش «چکامه هایی که حباب می شوند» به عنوان مقام برتر معرفی کردند و در بخش طراحی صحنه و لباس هیچ انتخابی نداشتند.

بنا به این گزارش 354 عضو انجمن نمایش قشم در قالب 13 گروه به عنوان انجمن ملی فعالیت می کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز