رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس:

جابجایی دانش آموزان در روز بازگشایی مدارس با اتوبوس بطور مجانی انجام خواهد شد.

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۸:۲۹:۴۶
کد خبر: ۷۵۲۶۶۷
جابجایی دانش آموزان در روز بازگشایی مدارس با اتوبوس بطور مجانی انجام خواهد شد.
فرزانه آرامش، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با جلساتی که با سازمان حمل ونقل شهرداری داشتیم، روز اول مهر که روز بازگشایی مدارس است جابجایی دانش آموزان دراین روز با اتوبوس بطور مجانی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در کمیسیون عمران شورای شهر این موضوع مطرح شد که با توجه به مشکلات اقتصادی مردم در شرایط فعلی، شهرداری با ارائه برخی خدمات جانبی، حمایت لازم را از مردم خصوصاً اقشار آسیب پذیر صورت دهد.

فرزانه آرامش در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر بندرعباس گفت: افزایش نرخ کرایه مورد درخواست اکثر راننده های تاکسی است، اما از طرفی شرایط عمومی مردم در جامعه برای هر گونه افزایش قیمتی حساسیت ایجاد خواهد شد و با جلسات کارشناسی بدنبال راه حل میانه ای هستیم که هم رضایت رانندگان جلب شود و هم هر گونه افزایش قیمتی متناسب با واقعیت جامعه باشد و فشار زیادی به مردم وارد نکند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: برای خدمات بهتر به شهروندان بندرعباس، نوسازی ناوگان حمل ونقل شهری از طریق خرید 60 دستگاه اتوبوس جدید در دستور کار قرار دارد که به زودی این تعداد دستگاه اتوبوس در مسیر جابجایی شهروندان بندرعباس به کار گرفته خواهد شد.

 

نظر شما