فرماندار ابوموسی تاکید کرد:

ضرورت ارائه آموزش مدیریت پسماند در جامعه/ ساحل بکر ابوموسی محبوب ترین ساحل کشور است

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۷:۴۰:۳۴
کد خبر: ۷۵۳۵۹۷
ضرورت ارائه آموزش مدیریت پسماند در جامعه/ ساحل بکر ابوموسی محبوب ترین ساحل کشور است
فرماندار ابوموسی با تأکید بر ضرورت ارائه آموزش مدیریت پسماند در جامعه گفت: ساحل بکرابوموسی محبوب ترین ساحل کشور است.پاک سازی این جزیره با حضور فرماندار انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛مهندس رضا پوربابایی فرماندار ابوموسی در حاشیه پاک سازی ساحل ابوموسیبا بیان اینکه فرهنگ سازی و مشارکت مردمی، یکی از مهمترین شیوه ها و راهکارهای توسعه و مدیریت میان اعضا جامعه می باشد،گفت: باید فرهنگ سازی و آموزش مدیریت پسماند از طریق خانواده ها،مدارس، دانشگاه و رسانه ها برای مصرف کنندگان ترویج داده شود و قطعاً در رفتار افراد جامعه تغییر ایجاد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ابوموسی با اشاره به اینکه ساحل پاک ابوموسی دارای شن های سفیدرنگ، تمیز و دارای آب های شفاف می باشد، اظهار داشت: یکی از محبوب ترین ساحل کشور، ساحل زیبا و بکر ابوموسی می باشد.

مهندس پوربابایی با اشاره به اینکه شهروندان جزیره تلاش زیادی برای تمیز نگه داشتن این ساحل دارند افزود: ساحل زیبا و بکر ابوموسی جزء سالم ترین جزیره های دنیا می باشد.

 گفتنی است با حضور مهندس رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی، مهندس سراجی معاون فرماندار، بی نیاز بخشدار و جمعی از مسئولین جزیره ساحل ابوموسی پاک سازی شد.

 

 

.

 

.

 

 

 

 

نظر شما