فرماندار ابوموسی تاکید کرد:

لزوم نظارت بیشتر دستگاههای اجرایی بر تنظیم بازار

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۵۴۴۴۲
فرماندار ابوموسی با تأکید بر لزوم نظارت بیشتر دستگاههای اجرایی بر تنظیم بازار گفت:لنگرمدیران با برنامه ریزی در راستای توسعه و پیشرفت ابوموسی گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مهندس رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی در شمشین جلسه شورای اداری ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان،حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاهها بر اعتلا و ارتقای علمی و فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان تأکید کرد.

مهندس پوربابایی با تأکید بر اینکه باید مسئولین آموزش و پرورش در دانش آموزان انگیزه ایجاد نمایند،افزود: ترویج و اشاعه کار گروهی بر توانمندی های دانش آموزان نقش بسزایی دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ابوموسی در بخش دیگری از سخنان با توجه به جنگ اقتصادی دشمن بر نظارت بیشتر دستگاه های اجرایی بر تنظیم بازار تأکید کرد.

وی همچنیناز اصناف شهرستان ابوموسی به خاطر رضایت شهروندان در خصوص کنترل قیمت بازار و ارائه خدمت به مردم در جزیره تقدیر و تشکر کرد.

پوربابایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که راه اساسی مقابله با مشکلات اقتصادی موجود، انضباط مالی و صرفه جویی و پرهیز از اصراف است، افزود: باید در زمینه صرفه جویی فرهنگ سازی شود.

وی با ابراز نگرانی از مصرف بی رویه آب در جزیره ابوموسی بیان داشت: نهادینه شدن مصرف بهینه و فرهنگسازی صرفه جویی در این موارد امری ضروری است، درصورتی که روند مصرف بی رویه اب که در جزیره رکورد زده است پیش رود، مجبوریم در این خصوص تدابیر دیگری بیندیشیم.

وی در پایان برنامه ریزی را یکی از وظایف و ابزراهای مهم مدیریت برشمرد و از مسئولین خواست: برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و چشم انداز 5 ساله برای دستگاه خود در نظر بگیرید و به سمت توسعه و پیشرفت جزیره ابوموسی گام بردارند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز