در چهاردهمین گردهمایی روسای آزمایشگاه های کنترل غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور انجام شد؛

کسب رتبه برتر اداره کل غذا، دارو و استاندارد قشم

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۴:۴۸
کد خبر: ۷۵۵۳۵۶
کسب رتبه برتر اداره کل غذا، دارو و استاندارد قشم
مدیرکل غذا، دارو و استاندارد قشم از کسب رتبه برتر این اداره در چهاردهمین گردهمایی روسای آزمایشگاه های کنترل غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در زمینه اندازه گیری باقیمانده سموم و دفع آفات نباتی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،کاظم قربانی با اعلام این خبر اظهار داشت: این گردهمایی با هدف هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص راهبردهای سازمان غذا و دارو و آزمایشگاه مرجع، در کنترل و نظارت بر سلامت کالاهای سلامت محور و آشنایی با سامانه یکپارچه آزمایشگاهی کشوری، در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز برگزار شد.

وی با اشاره به ظرفیت های این اداره کل در حوزه آزمایشگاهی افزود: استفاده از نیروهای متخصص، به کارگیری روش های روز دنیا، همچنین مجهز بودن به تجهیزاتی همچون دستگاه GC-MS و LC-MS-MS از جمله امتیازات ارزنده این اداره در پاسخگویی به آزمایشات مختلف با کمترین ضریب خطاست.

مدیرکل غذا، دارو و استاندارد قشم با اشاره به استقرار استاندارد 17025 در این مجموعه اذعان داشت: این استاندارد تعیین‌کننده الزامات عمومی برای کیفیت و احراز صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون می‌باشد. در واقع نظام مدیریتی و الزامات فنی آزمایشگاه را مورد هدف قرار می‌دهد.

شایان ذکر است، چهاردهمین گردهمایی روسای آزمایشگاه های کنترل غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور دکتر اصغری معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، دکتر درفشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز، مدیران کل این سازمان، تعدادی از معاونین غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی و روسای آزمایشگاه های کنترل غذا و دارو برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز