زنگ مهر در مدارس مرزی شهرستان بندرعباس نواخته شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۳:۲۹
کد خبر: ۷۵۵۹۳۳
سال تحصیلی جدید در مدارس مرزی شهرستان بندرعباس با نواختن نمادین زنگ مهر در مدرسه....توسط معاون اجتماعی دریابانی استان هرمزگان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سرهنگ مهدی مرادپور در این آیین با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: همزمانی آغاز سال تحصیلی با  ماه محرم پیام مهمی برای دانش آموزان و آینده سازان کشور دارد که با درک این پیام می توانند مسیر تحصیل علم و دانش را با انگیزه بیشتری طی کنند.

سرهنگ مرادپور با تاکید بر الگوگیری دانش آموزان از مکتب حسینی تصریح کرد: امام حسین (ع) اسوه آزادی و جوانمردی، دفاع از مظلومان و مبارزه با ظلم و ستم است و این الگو می تواند چراغ راه همه انسان های آزادیخواه جهان قرار گیرد.

وی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی افزود: اگر حماسه عاشورا نبود رزمندگان کشور در سالهای دفاع مقدس قدرت و جرات مقاومت و پایداری در برابر رژیم بعثی عراق را پیدا نمی کردند.

معاون اجتماعی دریابانی استان هرمزگان به پیشرفت های علمی کشور اشاره کرد و گفت: امروز دانشمندان و نخبگان ایران اسلامی در جهان سرآمد هستند و این امر حاکی از فضای مناسب تحصیل علم و دانش در کشور دارد.

معاون اجتماعی دریابانی استان هرمزگان در خاتمه اذعان داشت: برای رسیدن به توسعه و آبادانی راهی جز توجه به علم آموزی صحیح و تحصیل مناسب فرزندان خود نداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز