مدیر کل واحد اشتغال؛

بازدید از کارگاههای مرکزآموزش فنی و حرفه ای شماره یک بندرعباس

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۵۶۷۹۴
بازدید از کارگاههای مرکزآموزش فنی و حرفه ای شماره یک بندرعباس توسط مدیر کل واحد اشتغال منطقه ویژه صنایع معدنی خلیج فارس و مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،دکتر اسلامی مدیر کل واحد اشتغال صنایع معدنی خلیج فارس به همراهی مهندس اسما کریمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ،معاون اداری –پشتیبانی ،معاون آموزش و رئیس مرکز از کارگاههای مرکز بندرعباس  , سنجش مهارت الکترونیکی بازدید کردند.

بنا بر این گزارش ،اسما کریمی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای گفت : هدف از بازدید همکاری دوجانبه صنایع و فنی و حرفه ای است و سعی داریم با شناخت ظرفیت های طرفین و پتانسیل های استان در ایجاد اشتغال استان گارم برداریم.

وی افزود : از اهداف دیگر فنی و حرفه ای در همکاری با صنایع معدنی خلیج فارس را ایجاد مرکز جوار در صنایع و نیز ارتقاء مهارت کارگران و به روز رسانی نیازهای آموزشی صنایع عنوان کرد و گفت : امیدواریم بتوانیم گامهای بلندی در این موضوع برداریم.

 اسما کریمی در ادامه افزود : در حال حاضر سه مرکز جوار صنایع فولاد ، کارخانه سیمان قشم و کشتی سازی بندرعباس فعال می باشند.سال گذشته تعداد 114512 نفر-ساعت معادل 1310 نفر در صنیع و صنوف از مهارتهای فنی و حرفه ای بهره مند شده اند.

وی افزود: در 6ماهه سال 97 نیز 21743 نفر ساعت معادل 335 نفر در صنایع و صنوف مهارتهای فنی و حرفه ای را کسب کرده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز