دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان؛

گفت‌وگوی تلفنی استاندار هرمزگان با مردم از طریق سامانه سامد/پاسخگویی به ۱۴ درخواست مردمی

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۸:۳۷
کد خبر: ۷۵۷۲۸۳
دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با حضور در مرکز سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت (سامد) استان هرمزگان، از طریق ارتباط تلفنی به طور مستقیم با شهروندان هرمزگانی گفت‌وگو و درخواست های آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،استاندار هرمزگان در این خصوص گفت: در یک نشست دو ساعته با حضور مسئولان دستگاه‌ های اجرایی استان هرمزگان به حدود ۱۴ تماس و درخواست مردمی پاسخ داده شد.

دکتر فریدون همتی افزود: بر اساس برنامه زمان بندی هر هفته یک دستگاه اجرایی برای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در مرکز سامد در بندرعباس حاضر می‌ شود.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون هزار و 440 تماس در سامانه سامد هرمزگان به ثبت رسیده است که پس از ارجاع به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ۴۲۰ مورد منجر به نتیجه شده است.

استاندار هرمزگان بیان داشت: علاوه بر سامانه سامد، میز خدمت و ملاقات‌های حضوری شهروندان در روز‌های سه شنبه، مدیران موظفند در نماز‌های جمعه شهرستان‌ها شرکت کرده و به مشکلات مردم پاسخ دهند.

مردم هرمزگان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۱ مرکز سامد، درخواست ها و مسائل خود را با مدیران دستگاه های اجرایی مطرح نمایند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز