با بازدید میدانی مدیرکل تعاون وکار هرمزگان:

مشکلات تعاونی های مسکن مهر بندرعباس در حال بررسی است

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۴:۳۱
کد خبر: ۷۵۷۳۹۷
بمنظور بررسی و پیگیری مشکلات تعاونی های مسکن مهر شهرستان بندرعباس، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان و مدیر تعاون این اداره کل، در محل پروژه های تعاونی های مشکل دار حضور یافته و به صورت مستمر از این پروژه ها بازدید می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مهندس سلیمی افزود: در این بازه زمانی از 11 تعاونی مسکن مهر بازدید و با مدیرعامل و اعضای این تعاونی ها در خصوص مشکلات پیش رو گفتگو می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر از تعاونی مسکن مهر22 بهمن بازدید صورت گرفته که تأخیر در ساخت مسکن، استفاده از مصالح با کیفیت کم، عدم شفاف‌سازی در هزینه کرد، تاخیر در پرداخت تسهیلات، عدم پرداخت سهم آورده توسط اعضا و کمبود نقدینگی و عدم تامین تامین آب، برق از عمده مشکلات مطرح شده در خصوص این تعاونی است.

وی بیان داشت: به طور معمول در بین اعضا و هیئت مدیره شرکت تعاونی ها اختلاف وجود دارد و سعی ما بر این است که این مشکلات و اختلافات را برطرف کنیم.

مهندس سلیمی با بیان اینکه در جلسات مختلف، مشکلات تعاونی های مسکن مهر را رسیدگی کرده و با اعضای هیات مدیره شرکت ها مذاکرات مختلفی صورت گرفته، اضافه کرد:  در این جلسات بر اتمام به موقع این پروژه ها توسط تعاونی ها نیز تاکید شده است.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه تاکنون فعالیتهای خوبی توسط شرکتهای تعاونی مسکن مهرانجام شده اما بعضی از پروژه ها با توجه به مشکلات موجود از سرعت لازم برخوردار نیستند، اظهار امیدواری کرد: با برگزاری این نشستها و رفع مشکلات، روند ساخت این واحدها تسریع پذیرد.

بیش از 169 تعاونی مسکن مهر با 29 هزار نفر عضو در استان فعالیت دارند که تاکنون بیش از 25 هزار واحد به صاحبان آنها تحویل داده شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز