در راستای نظارت بر ترخیص و حمل و نقل کالاهای اساسی؛

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از بندر و گمرگ شهید رجایی بازدید کرد

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۷:۳۹:۳۴
کد خبر: ۷۵۸۱۵۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در راستای نظارت بر روند حمل و نقل، ترخیص و خروج کالاها به ویژه کالا های اساسی، از بندر و گمرک منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،دکتر ایرج حیدری با حضور در منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی با همراهی مدیران کل اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری و مدیران بنادر و دریانوردی و گمرک  استان از نزدیک در جریان وضعیت حمل و نقل، ترخیص و خروج کالاها در بندر و گمرک شهید رجایی قرار گرفت.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در جریان این بازدیدها با اشاره به اهمیت ترخیص و خروج به موقع کالا ها، عنوان کرد: خدمات رسانی 24 ساعته برای حمل و نقل، ترخیص و خروج  به موقع کالا ها در دستور کار مدیران دو مجموعه مهم  بنادر و گمرک استان باشد تا خللی در این مسیر به وجود نیاید.

وی گفت: با توجه به نقش صادرات در توسعه کشور، روند تخلیه و بارگیری کالاهای صادراتی و وارداتی در بندر و گمرک شهید رجایی تسریع گردد.

حیدری تصریح کرد: برای تخلیه و بارگیری کالاها در گمرگ و بندر شهید رجایی به گونه برنامه ریزی گردد که دیگر شاهد انباشته شدند کالا ها در انبارهای بندر و گمرک شهید رجایی نباشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت ترخیص و خروج به موقع کالا های اساسی و مواد اولیه در بندر و گمرگ شهید رجایی، اظهار داشت: مدیران اداره کل بنادر و گمرک استان با برنامه ریزی مناسب روند ترخیص و خروج کالا های اساسی و مواد اولیه که مورد نیاز سراسر کشور است را شتاب بخشند تا در این زمینه ها کشور با مشکلی روبرو نگردد.

وی افزود: با توجه به اهمیت ترخیص به موقع کالاهای اساسی به صورت مستمر ترخیص و خروج کالا های اساسی در بندر و گمرک شهید رجایی توسط حوزه اقتصادی استانداری مورد رصد و نظارت قرار می گیرد.

حیدری با اشاره به حمل و نقل بخش مهمی از بار کشور از طریق راه های مواصلاتی زمینی، خاطرنشان کرد: همه دستگاه های اجرایی مجری و متولی با همکاری یکدیگر زمینه توسعه زیرساخت های خطوط ریلی در بندر شهید رجایی برای سرعت بخشیدن به حمل و نقل کالاها و بار به سراسر کشور فراهم کنند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان  در ادامه بازدیدها با حضور  در محل انبارهای شرکت غله استان از نزدیک در جریان میزان ذخیره کالاهای اساسی استان در انبارهای این شرکت در بندر و گمرک شهید رجایی قرار گرفت.

وی در این بازدید دستورات لازم را برای ترخیص هرچه سریع تر کالاهای اساسی ذخیره شده در انبارهای شرکت غله استان در بندر شهید رجایی در راستای تنظیم بازار استان صادر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز