حسین هاشمی تختی:

کرانه شمالی خلیج فارس در آمادگی کامل است/هرمزگان پیشیانی دفاعی ایران است

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۴۱:۴۶
کد خبر: ۷۵۸۱۷۲
کرانه شمالی خلیج فارس در آمادگی کامل است/هرمزگان پیشیانی دفاعی ایران است
عضو کمیسیون عمران مجلس در پیامی، از آمادگی کامل نظامی، دفاعی و توان جمهوری اسلامی در کرانه های شمالی خلیج فارس به عنوان اهرمی مهم در پایداری صلح منطقه یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسین هاشمی تختی، طی پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: بی شک دفاع مقدس و دلاور مردی های جوانان ایران اسلامی تا ابد در ذهن تاریخی دنیا ماندگار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه تاریخ شهادت می دهد که این ملت هیچ زمان به ملت های دیگر تعرض نکرده؛ افزوده است: امروز همانند سال های گذشته در اقصی نقاط کشور به ویژه بندرعباس شاهد رزمایش های متقدرانه نیروهای مسلح بودیم که این خود به روشنی پیامی واضح به دشمنان و بدخواهان است.

عضو کمیسیون عمران مجلس در بخش دیگری از این پیام به حضور جوانان هرمزگانی در جبهه های دفاع مقدس اشاره و افزود: تاثیرات جوانان هرمزگانی به ویژه در حوزه هایی همانند عملیات های غواصی در دفاع مقدس چشمگیر بوده کما اینکه این استان کماکان نیز شهدایی را در دفاع از حرم تقدیم انقلاب می کند. 

هاشمی تختی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب یادآور شده است: جنگ هیچ زمانی بر علیه ملت ایران متوقف نشده و نمی شود، و از همین روست که حفظ آمادگی برای ما از اهمیتی صد چندان برخوردار است و نباید لحظه ای از فکر دفاع و تقویت بنیه دفاعی غافل ماند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز