راهیابی دو ورزشکار پدل بُرد کار قشمی به اردوی تیم ملی / تیم موج سواری جزیره قشم به مقام پنجم مسابقات کشوری رسید

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۷:۵۲:۵۶
کد خبر: ۷۵۸۶۱۸
رئیس واحد ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از راهیابی دو ورزشکار تیم موج سواری این جزیره به اردوی تیم ملی کشورمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سید مسعود موسوی با اعلام پایان مسابقات کشوری استند آپ پدل بُرد کشورمان که از 4 تا 6 مهر ماه در بندر انزلی انجام شد، افزود: صالح سفاری و المیرا اربابی نژاد دو ورزشکار تیم موج سواری منطقه آزاد قشم در این مسابقات به اردوی تیم ملی ایران راه یافتند و از عبدالرحمن فارغی طبلی از تیم سازمان منطقه آزاد قشم هم به عنوان جوان ترین ورزشکار این سری از مسابقات تقدیر و قدردانی شد.

وی ادامه داد: تیم موج سواری منطقه آزاد قشم از بین استان های مازندران، گیلان، کرمانشاه، تهران، البرز، هرمزگان، سیستان و بلوچستان (چابهار) و خراسان در این مسابقات موفق به کسب مقام پنجم بعد از گیلان، مازندران، هرمزگان و کرمانشاه شد.

به گفته این مسئول ورزش سازمان منطقه آزاد قشم، حذف بخش 200 متر سرعتی آب های آرام از مراحل این مسابقات که ورزشکاران نوجوانان ما در آن تبحر داشتند و جایگزینی بخش یکهزار و 500 متر استقامت به جای آن، موجب پائین آمدن جایگاه تیم اعزامی قشم در این مسابقات شد.

موسوی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رده بزرگسالان جوانان و بانوان،۱۵۰۰متر استقامت اُپن واتر و۲۰۰متر سرعت فلت واتر برگزار شد.

بنا به این گزارش، تیم 12 نفره استند آپ پدل بُرد منطقه آزاد قشم متشکل عزیزالله خوشرو، حسام احتشام، حسن فارغی، صالح سفاری، اسماعیل شریفی، محمد ایرانی، محمد شریف شریفی، عبدالرحمن فارغی در بخش آقایان و المیرا اربابی نژاد، سعیده شریفی، شکوفه صراف پور و کیمیا سیاه کمری در بخش بانوان به سرپرستی و مربیگری حسن شریفی و بهناز نیارکی به مسابقات انتخابی تیم ملی کاپ آزاد کاسپیین به میزبانی بندر انزلی اعزام شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز