اداره کل راه آهن هرمزگان؛

عملکرد اداره کل راه آهن هرمزگان در شش ماهه سال ۹۷

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۵۸۷۹۷

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمد پورفخری مدیر کل راه آهن هرمزگان عملکرد این اداره کل را تشریح نمودند:

 

3میلیون و 673 هزار و 809تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری شامل: کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاههای گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و کشورهای مشترک المنافع ارسال گردیده است.

 ایشان افزودند: در زمینه تخلیه نیز به میزان 6 میلیون و185هزار و 453تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل: پالایشگاه ، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس(بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته8 درصد رشد داشته است .

در همین مدت عملکرد راه آهن هرمزگان به میزان9 میلیون و 859هزارو 262تن کالا و محمولات بوده که رشد 2 درصدی را نشان داده و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان3میلیارد و 865میلیون و 950هزار و 393تن کیلومتر شده که رشد5 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان میدهد.

مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: در این مدت عملکرد بندر شهید رجایی نیز 4 میلیون و 559هزار و 483تن کالا بوده که رشد3 درصدی حمل ریلی در بندر شهید رجایی را  شاهد بوده ایم و در زمینه بارگیریکانتینر نیز با حمل 20هزار589 ( TEU) بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته31 درصد رشد داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز