مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان؛

اولین جلسه با مدیرکل جدید ورزش وجوانان هرمزگان برگزارشد

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۷:۴۵:۱۴
کد خبر: ۷۵۹۰۵۲
اولین جلسه محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان با همکاران اداره کل و روسای ستادی اداره کل در سالن جلسا ت برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان در این جلسه اظهار داشت: امیدوارم با همکاری های لازم ودست در دست هم برای ورزش استان گام های مثبتی برداریم ودر این مسیر تمام تلاش خودرا در جهت پیشبرد توسعه ورزش استان به کار می گیرم واز زحمات آقای دانشور که برای ورزش استان سالیان سال زحمت کشیدن اند تشکر می نمایم.

امیاری خطاب به کارکنان بیان داشت: همه شما برای ورزش استان یک مسئول هستیدوهمه در قبال کارمان مسئولیت داریم و باید کارها رابه نحوه احسن انجام دهیم.

وی افزود: هر اتفاقی درزیر ساخت های ورزش و حوزه فرهنگی می افتدمسئولیت آن را شما برعهده دارید و زمانی همه حوزه های همه تلاش می کنند که یک اتفاق خوب در ورزش وجوانان استان بیفتد .

مدیرکل اظهار کرد:یکی از مسائلی که بنده پیگیر هستم موضوع حقوق همکاران است وما دراین زمینه کمک های لازم را انجام می دهیم.

امیاری افزود:افرادی برای من مهم هستند که صادقانه کار می کنند،صادقانه در کنار هم باید باشیم و برای اعتلای ورزش استان تلاش کنیم.

وی گفت:من اصلا موافق تغییرات نیستم و از وجودهمه همکاران استفاده خواهم کردم،اصلا نگاه من بر حذف کسی نیست بلکه بر اصلاح است .

مدیرکل افزود: همدلی و اتحاد باعث برطرف شدن مشکلات می شود و امیداست با همدلی و همفکری تمامی همکاران ،روسای هیئت های ورزشی و ادارات استان بتوانیم راه پرفراز و نشیب ورزش استان را با تمام توان به سر منزل برسانیم.

گفتنی است محمدرضا امیاری با حکم وزیر ورزش وجوانان به عنوان مدیر کل ورزش وجوانان استان هرمزگان منصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز