معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

عدم حمایت بنگاه های اقتصادی استان هرمزگان از ورزش قابل قبول نیست

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۷:۲۸:۳۱
کد خبر: ۷۵۹۸۸۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اکثر بنگاه ها در کشور در حال حاضر تیم داری می کنند و عدم حمایت بنگاه های اقتصادی استان هرمزگان از ورزش قابل قبول نیست.

به گزارش  خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، عنوان کرد: ورزش و جوانان حوزه ای وسیع است که در استان هرمزگان جای کار بسیار دارد که نیاز است توجه ویژه ای به آن صورت گیرد.

وی با اشاره به حوزه ورزش استان، بیان کرد: علیرغم تلاش ها و فعالیت های خوب آقای دانشور مدیرکل سابق ورزش و جوانان، این حوزه نیازمند توجه بیشتر است.

اکرمی خاطر نشان کرد: هرمزگان دارای ظرفیت های زیادی در  عرصه ورزش های آبی، دریایی و ساحلی است که با توجه با این ظرفیت ها این استان می تواند تبدیل به قطب ورزش های آبی در کشور شود.

وی با اشاره به وظایف اجتماعی بنگاه های اقتصادی استان در قبال ورزش هرمزگان، گفت: بنگاه های اقتصادی استان برای عدم حمایت از ورزش هرمزگان دلایل غیر قابل قبول می آورند هر چند به ورزش کمک می کنند اما این کمک های موردی دردی از مردم را درمان نمی کند.

اکرمی با اشاره بر لزوم نهادینه سازی ورزش در استان، گفت: با کارهای ایجابی می توان جامعه را سالم نگه داشت، و یکی از این کارهای ایجابی ورزش است، با ورزش می توان آسیب های اجتماعی را کاهش داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، ورزش را دروازه ورودی به فرهنگ مناسب جامعه دانست و عنوان کرد: باید با آگاهی بخشیدن به جامعه ورزش را به عنوان یک ضرورت و عامل کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی در جامعه معرفی کرد.

وی تاکید کرد: باید حساسیت به امر ورزش در جامعه و خانواده ها را افزایش داد تا جایی که در سبد خانوار قرار گیرد.

اکرمی با اشاره به افزایش بیماری های غیر واگیر در استان، گفت: افزایش بیماری های غیر واگیر دار که ریشه در کم تحرکی و عدم ورزش هرمزگانی ها دارد، ضرورت برنامه های مناسب به منظور ترغیب بیشتر مردم استان به امر ورزش را مشخص می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز