در پی دستور استاندار هرمزگان؛

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از وضعیت تردد و حمل و نقل در محور بندرعباس - حاجی آباد بازدید کرد

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۷:۳۱:۲۷
کد خبر: ۷۵۹۸۸۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از وضعیت تردد و حمل و نقل در محور بندرعباس - حاجی آباد بازدید کرد
در پی دستور دکتر همتی استاندار هرمزگان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری شخصا از محور ارتباطی بندرعباس- حاجی آباد بازدید و وضعیت تردد و حمل و نقل در این محور مهم را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در پی دستور دکتر همتی استاندار هرمزگان برای بررسی و ارزیابی وضعیت تردد و حمل و نقل در جاده های ارتباطی استان  با همراهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، با حضور در محور ارتباطی بندرعباس - حاجی آباد شخصاً از نزدیک وضعیت حمل و نقل و تردد در این  مهم ترانزیتی کشور و استان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وی همچنین در جریان این بازدید با حضور در محل پاسگاه انتظامی ایست بازرسی بندرعباس - حاجی آباد از تلاش های شبانه روزی نیروهای امنیتی استان در تامین محورهای ارتباطی استان قدردانی نمود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در جریان این بازدید شبانه محور ارتباطی مهم بندرعباس - حاجی آباد را تا ۵۰ کیلومتری مرکز شهرستان حاجی آباد در محدوده منطقه سرچاهان این شهرستان مورد بازدید قرار داد.

معاون اقتصادی استاندار هرمزگان در جریان این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های همه عوامل به ویژه مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان برای تسریع در تردد و حمل و نقل در جاده های استان به ویژه محور مهم بندرعباس - حاجی آباد، گزارشی از وضعیت تردد و حمل و نقل در جاده های استان به ویژه محور مهم ارتباطی بندرعباس حاجی آباد به صورت تلفنی به استاندار هرمزگان و معاون وزیر راه و شهرسازی ارائه کرد.

 

نظر شما