معاون بازرسی ، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان؛

بیش از ۴۹۹ میلیارد ریال ارزش ریالی پرونده های متخلف درشش ماهه سالجاری

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۷:۳۸:۲۸
کد خبر: ۷۵۹۸۹۰
معاون بازرسی ، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان با بیان کشف یازده هزار و 795 مورد تخلف در این بازرسی‌ها عنوان کرد: در این رابطه هفت هزار و 452 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی تشکیل شده است.

به گزاش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ عبدالرضا پیروی منش گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون در مجموع یکصدو ده هزار و 971 مورد بازرسی از واحد های صنفی صورت گرفته است.

وی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت می باشد که بالغ بر چهارصد و 99 میلیارد ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

معاون بازرسی ، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری استان چهار هزار و 33 مورد گزارش مردمی دریافت و گزارشاتی که تخلف آنها احراز شده، پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت صدور حکم نهایی ارسال شده است.

پیروی منش در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... را با شماره تلفن 124 اطلاع و یا با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش نمایند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز