سردار "عزیزاله ملکی؛

کشف ۶۸۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در هرمزگان

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۵:۴۰
کد خبر: ۷۵۹۹۵۰
فرمانده انتظامی استان از کشف680 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق با افزایش 182 درصدی طی شش ماهه اول امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان  ، سردار "عزیزاله ملکی" در جمع خبرنگاران بیان داشت: پلیس استان هرمزگان طی شش ماهه اول سال جاری، با تلاش شبانه روزی ، اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده ،دوهزار و 200 دستگاه خودرو و 58 فروندشناورحامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کرد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت مجموعا680 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق با تلاش ماموران انتظامی کشف شد، افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 182 درصد افزایش داشته است.

سردار ملکی ادامه داد: با تلاش ماموران انتظامی در این مدت حدود 36 تن انواع مواد مخدر کشف و 464 دستگاه خودرو در بحث حمل و قاچاق مواد افیونی توقیف شد، همچنین یک هزار و 819 قاچاقچی مواد مخدر ، هزارو 204 خرده فروش دستگیر و 15 هزار کارتن خواب از سطح استان جمع آوری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به کاهش 8درصدی مجموع سرقت ها ، تصریح کرد: طی این مدت با تلاش مأموران در سرقت های منزل 14درصد، سرقت بعنف 13درصد، مغازه 11درصد، موتورسیکلت 32درصد و کیف قاپی 6 درصد کاهش داشته ایم.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه در زمینه ترافیکی و حوادث جاده ای درون و برون شهری نیز وضعیت خوب و قابل قبولی را شاهد هستیم، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه پلیس راه شاهد کاهش 15 درصدی متوفیان و کاهش 24 درصدی مصدومان تصادفات بوده ایم، همچنین در حوزه راهور مصدومان تصادفات8 درصد کاهش و متوفیان تصادفات 12 درصد افزایش داشته است.

سردار ملکی با اشاره به بازدید 63 هزار و 312 واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس ، بیان داشت: طی این بازدید ها با 48 هزار و 794 واحد صنفی متخلف برخورد لازم صورت پذیرفته و  یک هزار و 216 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

وی با اذعان به اینکه مجموع تماس شهروندان با دفاتر نظارت همگانی پلیس 13 هزار و 87 فقره بوده است، افزود: وقوع جرایم سایبری در استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 71.47 درصد افزایش داشته که 95.29 درصد جرایم توسط کارشناسان فتا منجر به کشف شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به افزایش 4 درصدی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی، خاطرنشان کرد: تعداد تماس های عملیاتی 65 هزار و 970 فقره تماس بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش تماس داشته ایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز