با مساعدت سازمان منطقه آزاد قشم محقق شد؛

حضور برندهای شیلاتی قشم در سومین نمایشگاه بین المللی Ifex۲۰۱۸

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۸:۱۳
کد خبر: ۷۶۰۰۴۸
حضور برندهای شیلاتی قشم در سومین نمایشگاه بین المللی Ifex۲۰۱۸
مدیر اداره کشاورزی و شیلات سازمان منطقه آزاد قشم از اقدام مهم این سازمان برای حضور بِرندهای شیلاتی جزیره قشم در سومین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری و صنایع وابسته که از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود، خبر داد.
به گزارشخبرگزاری برنا در هرمزگان ؛  حامد عبدالهی اعلام کرد: مسئولان بخش کشاورزی و شیلات این سازمان توانمندی های صنعتی حوزه شیلات این جزیره را در غرفه 50 متری سازمان منطقه آزاد قشم در این نمیاشگاه معرفی می کنند.

به گفته وی، نمایندگان سه شرکت برند جزیره قشم شامل زیست پالایشگاه ریز جلبک، شهاب نقره ای و مزرعه دریایی زیرین قشم هم محصولات تولیدی خود را در غرفه اختصاصی سازمان منطقه آزاد قشم به مخاطبان معرفی می کنند.

مدیرکشاورزی و شیلات سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: دو شرکت زیست پالایشگاه ریز جلبک قشم و مزرعه دریایی زرین قشم به ترتیب انواع میکرو آلگ ها و ماکرو آلگ های خوراکی با مصرف انسان، دام و آبزیان و همچنین محصولاتی که در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می شود و همچنین شرکت شهاب نقره ای قشم نیز انواع ماهیان خُشک صنعتی با کاربُرد مصرف انسانی را در سومین نمایشگاه بین المللی شیلات در تهران به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به سهم 84 هزارتُنی قشم از مجموع 200 هزار تُن تولید ماهی در قفس براساس برنامه ششم توسعه کشور، افزود: برپایی این نمایشگاه، موقعیت مناسبی است تا جایگاه قشم و فرصت های سرمایه گذاری حوزه شیلات، آبزی پروری، صنایع شیلاتی و صنایع وابسته این جزیره برای شرکت های مهم داخلی و خارجی تبیین شود.

عبدالهی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از ۸۰ شرکت تولیدی و خدماتی از ایران، ترکیه، یونان، نروژ، هلند در فضایی بالغ بر ۴۵۰۰ مترمربع دستاوردهای خود در زمینه صنایع شیلاتی را به معرض نمایش عموم گذاشته اند.

او گفت: در سومین نمایشگاه بین المللی شیلات کالاهایی نظیر تجهیزات صنعتی تولید ماهی در قفس، خوراک آبزیان، صنایع صیادی، فرآوری محصولات شیلاتی، غذاهای دریایی، ماشین‌آلات و صنایع پرورش ماهیان زینتی و تجهیزات آکواریوم‌ عرضه شده است.

بنا به این گزارش، سومین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری و صنایع وابسته، از امروز چهارشنبه 11 تا 14 مهر ماه با حضور ۸۰ شرکت تولیدی و خدماتی ایران از جمله فعالان شیلاتی منطقه آزاد قشم و چندین شرکت مهم این صنعت از کشورهای مهم جهان در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز