استاندار هرمزگان در نشست ستاد راهبری سند توسعه پایدار جزیره هرمز:

پروژه های زیرساختی برای رونق گردشگری جزیره هرمز در حال اجراست/ساحل جزیره هرمز ساماندهی می شود/صدور ۱۵۰ مجوز فعالیت صیادی در جزیره هرمز

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۵:۳۹
کد خبر: ۷۶۰۳۴۷
پروژه های زیرساختی برای رونق گردشگری جزیره هرمز در حال اجراست/ساحل جزیره هرمز ساماندهی می شود/صدور ۱۵۰ مجوز فعالیت صیادی در جزیره هرمز
استاندار هرمزگان گفت: پروژه های زیرساختی برای رونق اشتغال و گردشگری در جزیره هرمز در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست ستاد راهبری سند توسعه پایدار جزیره هرمز با بیان اینکه براساس توافق صورت گرفته با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پروژه های زیرساختی برای رونق اشتغال و گردشگری در جزیره هرمز در حال اجراست، عنوان کرد: بر این اساس تعداد 30 پروژه با اعتبار 370 میلیارد تومان در جزیره هرمز اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: منابع این پروژه ها به صورت مشترک توسط استانداری هرمزگان و بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و همچنین بخش دیگری از آن از محل تسهیلات تامین خواهد شد.

استاندار هرمزگان با اشاره به رسیدگی دقیق به روند اجرای این پروژه ها، افزود: در این راستا، زمان دقیق و مسئول اجرای هرکدام از این پروژه ها تعیین شد.

همتی با بیان اینکه عملیات ساماندهی ساحل جزیره هرمز در حال تکمیل است، تصریح کرد: ایجاد مبلمان شهری مناسب، تامین نور سواحل، تکمیل رینگ و ایجاد باند دوچرخه سواری و پیاده روی دور سواحل از جمله اقداماتی است که در این زمینه آغاز شده و به زودی تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه پنج نقطه برای ایجاد مکان های گردشگری ساحلی در جزیره هرمز مشخص شده است، اظهار داشت: در دو نقطه به زودی کار ایجاد امکانات توسط سرمایه گذار آغاز خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: جزیره هرمز رو به تحولات اساسی است و زیرساخت های مناسبی برای مسافرت گردشگران به این جزیره فراهم خواهد شد که موجب ایجاد اشتغال بسیاری برای مردم این جزیره خواهد شد.

همتی با اشاره به صدور 150 مجوز فعالیت صیادی در جزیره هرمز، اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته این مجوزها صادر شد که برای 150 نفر از مردم جزیره هرمز به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می کند.

وی گفت: این مجوزها هفته آینده توسط شیلات استان و بخشداری هرمز به افرادی که ثبت نام کرده اند، واگذار می شود و اعطای مجوز به مردم در جزایر هنگام و لارک و شهرستان های جاسک و سیریک نیز در برنامه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز