با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان:

سومین جلسه شورای اداری ورزش و جوانان هرمزگان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۲:۱۲
کد خبر: ۷۶۰۳۹۷
سومین جلسه شورای اداری ورزش و جوانان ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای هرمزگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان ،محمودرضا امیاری دراین جلسه با بیان اینکه از تمامی نقطه نظرات متخصصین، پیشکسوتان، بزرگان و صاحب‌نظران ورزش استان هرمزگان استفاده می‌کنیم، اظهار کرد: بحث ورزش در استان هرمزگان یک بحث جدی است و باید برای آن وقت صرف کرد.

وی با بیان اینکه از همه دستگاه‌ها به‌خصوص استاندار و نمایندگان هرمزگان در مجلس انتظار همراهی و مساعدت لازم در این مسیر را داریم، ادامه داد: زمینه و استعدادهای ورزشی در استان هرمزگان، به‌خوبی وجود داردو جوانان پراستعدادی هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان، در روستاها، شهرها و محلات هستند و استعدادیابی در اولویت اول کاری ما قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: هفته تربیت بدنی را در پیش رو داریم و برنامه ریزی های خوبی در زمینه ورزش وجوانان ، فرهنگی و پروژه های عمرانی در حال انجام است.

امیاری خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین برنامه ها المپیاد ورزشی می باشد که این برنامه از30آبان تا2آذر ازسوی وزارت ورزش و جوانان در تمامی استانهای کشوربرگزار می شودو این مستلزم این است که همه روسای شهرستان ها با همکاری هیئت ها بهترین تیم هایشان را به این المپیاد اعزام نمایند و همچنین مسابقات ساحلی و اسکیت المپیاد را استان هرمزگان میزبان می باشد که این المپیاد در رده سنی 12تا15 سال برگزار می شود.

وی افزود: همه باید باهم همکاری داشته باشیم و به هم کمک کنیم و یک تیم کاری قوی برای ارتقای ورزش استان و توسعه فضاهای ورزشی باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان داشت: ما میتوانیم با مدیریت صحیح همه مشکلات و موانع را رفع کنیم وهمه ما در قبال جایگاهی که برعهده گرفته ایم مسئول هستیم و باید پیگیر تمام امورات و برای ارائه خدمت به جامعه ورزش و جوانان استان آمادگی لازم را داشته باشیم.

امیاری اظهار کرد: استعداد یابی ورزشی برای من جزء اولویت های ورزشی قرار دارد و برای آن اعتبارات خوبی در نظر خواهم گرفت، زیرا استعدادیابی مسیر را برای ورزشکاران خصوصا در بخش انفرادی کوتاه تر و آسانتر میکند.

وی همچنین با اشاره به اینکه آمار بیمه ورزشی و ثبت سمن برای استان رشد چشمگیری داشته باشد ادامه داد:امیدوارم با رشد این دو مورد بتوانیم اعتبارات خوبی برای استان از وزارت ورزش و جوانان اخذ کنیم.

گفتنی است درادامه سایر اعضای ستادی و روسای شهرستان ها نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه ورزش وجوانان استان بیان وبرنامه های پیشنهادی خودرا برای هفته تربیت بدنی و ورزش به حاظرین اعلام نمودند.
لازم بذکر است همه روسای ادارات خواستاربازدید مدیرکل از شهرستان های استان شدند تا از نزدیک فضاهای ورزشی و وضعیت ورزش شهرستان ها را رصد نمایندو همچنین درخواست ایجاد پایگاه قهرمانی در شهرستانهای استان را داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز