در دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با هیئتی از جمهوری اسلامی موریتانی مطرح شد:

استقبال هرمزگان از سرمایه گذاری شیلاتی در جمهوری اسلامی موریتانی

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۱:۲۷
کد خبر: ۷۶۱۵۵۳
مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با هیئتی از جمهوری اسلامی موریتانی از استقبال هرمزگان برای سرمایه گذاری شیلاتی و افزایش تعاملات در حوزه شیلات با این کشورخبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محسن یکتاپور با بیان اینکه ظرفیت های شیلات استان هرمزگان می تواند محور توسعه بیش از پیش استان هرمزگان به ویژه در نواحی ساحلی شرق و غرب استان شود گفت:  مجموعه فعالیت های شیلات استان هرمزگان به الگویی درخشان ملی و بین المللی تبدیل شده است که مورد استقبال کشورهای دیگر نیز قرار گرفته است.

 استقبال و تمایل به همکاری و  سرمایه گذاری متقابل ،ارتقای روابط هرمزگان و تحکیم روابط بین المللی را از مهمترین دست آوردهای سفر این هیات به استان خواند و تصریح کرد:حضور هیات‌های اقتصادی و سرمایه‌گذار خارجی و بطور کلی حمایت دولت تدبیر و امید از فعالیت‌های بخش خصوصی از جمله اقدامات در راستای تحقق "حمایت از کالای ایرانی" در عرصه های بین الملی  است .

وی گفت: اهداف عمده بازدید هیأت از ایران آشنایی ملموس و نزدیک با توانمندی های صیادی،صنعتی،آبزی پروری، بررسی خرید و تجهیزات صید و صیادی از ایران، آشنایی با صنایع عمل آوری،بسته بندی و فرآوری محصولات دریایی ایران،امکان خرید شناورهای صیادی از ایران و دعوت از بخش خصوصی کشور جهت ایجاد صنایع شیلاتی در این کشور خواند.

مدیر کل شیلات هرمزگان تاکید کرد باید از تعامل های سازنده ایجاد شده برای فعالیت حداکثری در زمینه ها و ظرفیت های موجود بین دو کشور بهره برد.

 

نظر شما