مدیرکل وررزش وجوانان هرمزگان ؛

بازدید مدیرکل ورزش وجوانان از شهرستان بندرلنگه

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۷:۵۳:۵۷
کد خبر: ۷۶۱۷۸۷
محمودرضا امیاری مدیرکل وررزش وجوانان به همراه خواجه فینی معاون فرهنگی و امور جوانان و عامری مدیر حراست اداره کل ورزشی اداره کل ،یگانه مهر رئیس اداره ئرزش وجوانان شهرستان بندرلنگه شهرستان بندرلنگه بازدید نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان،محمودرضا امیاری دردیدار با آباد فرماندار بندرلنگه اظهارداشت: شهرستان بندرلنگه نیز دارای پتانسیل و ظرفیت های خوب زیر ساختی،ورزشی ، جوانان و عمرانی است و امیدواریم با همکاری و تلاش همه همکاران بتوانیم گام های مثبتی برای اعتلای ورزش استان هرمزگان برداریم.

امیاری خاطرنشان کرد:تمامی تلاش ما حمایت از جامعه ورزش و توسعه آن در هرمزگان و سربلندی نام هرمزگان است که این با کمک و حمایت مردم شکل می گیرد.

آباد فرماندار بندر لنگه در این دیدار بیان داشت: ظرفیت های متقابل مناطق آزاد در جهت توسعه ورزش استان نیز باید از آن بهره لازم بگیریم .همچنین در حوزه ورزش همگانی ،ورزش بانوان و روستایی و توسعه سازمان های مردم نهاد دراین شهرستان مطالبی بیان نمود.

وی افزود: موضوع ورزش جز برنامه های اولویت بندی شده من است و با تعامل و همدلی در بخش خصوصی می توان کارهای بزرگ و تاثیر گذاری را در حوزه ورزش شهرستان بندرلنگه ایجاد نمود و از تمامی ظرفیت ها بهره لازم را برد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان همچنین در ادامه از اماکن ورزشی سالن غدیر،تختی ، صخره نوردی ،زمین ورزشی دریانوردان ،سالن بوکس ،باشگاه فرهنگی ،ورزشی آرش بازدید نمود.

هامیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان دراین سفر یک روزه خود مسابقات فوتبال امید تیم البدر بندر کنگ با ملوان بندر انزلی حضور یافت و این رقابت ها را ازنزدیک مشاهده نمود و از مجموعه ورزشی البدر بندر و مجموعه ورزشی ملوان بندر کنگ بازدید نمود.

گفتنی است در این سفر مدیر کل ورزش وجوانان باتفاق هیئت همراه از مجموعه ورزشی البدر بندرکنگ ،مجموعه ورزشی ملوان بندر کنگ بازدید نمود.

 

نظر شما