دکتر همتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان:

مدیران با روحیه انقلابی در راستای رفع مشکلات بخش خصوصی و رونق تولید تلاش کنند/استعداد گردشگری در هرمزگان پایان ناپذیر است/می توان شغل های بسیاری در بخش صنایع دستی ایجاد نمود

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۷:۲۷:۰۳
کد خبر: ۷۶۲۲۵۷
مدیران با روحیه انقلابی در راستای رفع مشکلات بخش خصوصی و رونق تولید تلاش کنند/استعداد گردشگری در هرمزگان پایان ناپذیر است/می توان شغل های بسیاری در بخش صنایع دستی ایجاد نمود
استاندار هرمزگان گفت: مدیران باید با روحیه انقلابی و جهادی کارها را انجام و مشکلات را رفع کنند چون بی اثر کردن تحریم ها در گروی تقویت بخش خصوصی و رونق تولید است.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی باید مسائل و مشکلات بخش خصوصی به طور جدی تر مورد رسیدگی و پیگیری قرار گیرد، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی باید به شکلی مسائل را رصد کنند که از بروز مشکل برای واحدهای تولیدی پیشگیری شود.

وی ادامه داد: باید فضایی شاداب و بانشاط برای فعالیت بخش خصوصی از جمله در زمینه تولید فراهم شود تا این بخش بتواند فعالیت های خود را توسعه بخشد.

استاندار هرمزگان افزود: در شرایط خاص امروز که دشمن با حربه تحریم به جنگ اقتصادی با ایران اسلامی آمده، وظیفه مدیران بسیار حساس و مهم است.

همتی تصریح کرد: مدیران باید در این شرایط با روحیه انقلابی و جهادی کارها را انجام و مشکلات را رفع کنند چون بی اثر کردن تحریم ها در گروی تقویت بخش خصوصی و رونق تولید است.

وی با اشاره به انتصاب رضا برومند به سمت مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، بیان داشت: بنده اعتقاد دارم که هرمزگان از نیروهای توانمند خوبی برخوردار است و خوشبختانه یک نیروی توانمند بومی به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان منصوب شد.

استاندار هرمزگان تمامی مناطق استان هرمزگان را سرشار از ظرفیت برای جذب گردشگر دانست و گفت: در سراسر هرمزگان از جمله دریا، سواحل، جزایر و سرزمین اصلی، مناطق بسیار زیبا و پرجاذبه ای برای رونق گردشگری وجود دارد و می توان گفت که استعداد گردشگری در هرمزگان پایان ناپذیر است.

همتی به ظرفیت های هرمزگان در زمینه صنایع دستی اشاره کرد و اظهار داشت: در این عرصه محصولات بسیار خوب و منحصربفردی در هرمزگان تولید می شود که باید با بهره گیری از بستر اینترنت، شبکه ای جهت بازاریابی و فروش این محصولات با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان ایجاد نمود.

وی اضافه کرد: در بخش گردشگری و صنایع دستی می توان مشاغل بسیاری را در هرمزگان ایجاد کرد که مدیریت جدید این مجموعه باید برای شکوفایی این استعدادها برنامه ریزی و اقدامات خوبی داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز