برگزاری چهارمین همایش پدافند غیرعامل در بندرعباس

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۷:۳۲:۴۴
کد خبر: ۷۶۲۲۶۲
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس از برگزاری«چهارمین همایش پدافند غیرعامل» در محل شهرداری بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛حمیدرضا حیدری‌پوری در جلسه‌ای که با حضور مدیر روابط عمومی و مدیران روابط عمومی شهرداری‌های مناطق سه‌گانه برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد فرهنگ و باور عمومی در مورد ضرورت به کارگیری اصول پدافند غیرعامل در خصوص پروژه‌های شهری حائز اهمیت بسیاری است.

وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل به عنوان ساده‌ترین، کم هزینه‌ترین‌ و صلح‌آمیزترین روش‌ دفاع یک دولت و ملت در مقابل دشمنان محسوب می‌شود، افزود: با توجه به نقش پدافند غیرعامل در کنترل تلفات مادی و جانی و همچنین افزایش آمادگی دفاعی مردم در برابر هر گونه تهدید داخلی و خارجی، باید فرهنگ نحوه کار و اهداف پدافند غیرعامل بیش از بیش در جامعه معرفی شود.

حیدری‌‎پور اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل و ضرورت تحقق تدابیر مقام معظم رهبری درباره اهمیت و برگزاری برنامه‌های این هفته، برنامه‌های مرتبط با پدافند غیرعامل باید دراولویت کاری ارگان‌ها و ادارات باشد.

حیدری‌پوری با اشاره به آغاز هفته پدافند غیر عامل از هشتم آبان‌ماه، اظهار کرد: برگزاری چهارمین همایش پدافند غیرعامل، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف، تقدیر از برترین‌های حوزه‌های پدافند غیر عامل شهر بندرعباس، حضور شهرداری در نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیرعامل و غیره جزو برنامه‌های این هفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز