بزرگترین پایگاه برای گسترش ورزش مدارس هستند

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۷:۳۷:۳۶
کد خبر: ۷۶۲۷۵۹
بزرگترین پایگاه برای گسترش ورزش مدارس هستند
جلسه کمیسیون تلفیق فرهنگی اجتماعی و برنامه ریزی و بودجه شورای شهر در خصوص تامل و هم اندیشی با مدیران در حیطه ورزش و تربیت بدنی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رئیس کمیسیون بودجه و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر با ارائه مطالبی در خصوص هفته تربیت بدنی و تاثیر ورزش بر زندگی افراد، بیان کرد : ما در شورای شهر به دنبال این هستیم که مکان هایی برای نشاط و تفریح و ورزش در سطح محلات ایجاد کنیم.

مجید عسکری زاده گفت : برای اولین بار در بودجه سالجاری شهرداری، اعتباری به آموزش و پرورش اختصاص داده شده است و آموزش حقوق شهروندی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

عسکری زاده افزود: شهرداری با همکاری و همراهی آموزش و پرورش بسیاری از آموزش های شهروندان را در مدرسه ها انجام می دهد که سبب کاهش هزینه های شهرداری نیز می شود.

فیصل دانش رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این جلسه گفت : ورزش سلامت جسمی و روحی را تامین می کند و جامعه با ورزش به سمت سلامت جسمی و روحی می رود. 

دانش افزود: مهد شروع ورزش آموزش و پرورش است و بزرگترین پایگاه برای گسترش ورزش مدارس هستند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد عامری سیاهویی رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این جلسه گفت : تنها خشتی که سرمایه انسانی ما است مدارس است. وی افزود : تفاهمنامه ای بین سازمان فرهنگی و ورزشی و آموزش و پرورش منعقد شود تا از ظرفیت دانش آموزان استفاده بهینه شود.

در ادامه باقری معاونت سلامت و تندرستی آموزش و پرورش که به همراه مسئولین تربیت بدنی آموزش و پرورش در جلسه حاضر شده بود،با اشاره به اینکه 180 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در سطح استان داریم بیان داشت: با برنامه ریزی های مدون مجموعه ورزشی آموزش و پرورش، امروز نام هرمزگان در ورزش مدارس بر تارک آموزش و پرورش کشور می درخشد.

باقری گفت: ریشه آسیب های اجتماعی در انسان با پرداختن به ورزش سوزانده می شود و در کنار آموزش ها و فعالیتهای ورزشی است که می توانیم کار ورزشی انجام دهیم.

وی  افزود : بهترین شیوه پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، همان تربیت بدنی و ورزش است و باید با همفکری و همراهی دستگاه های مربوطه بتوانیم این مهم را به سرانجام برسانیم.

باقری بیان داشت: مدارس بهترین پایگاه های ورزشی در محلات هستند که برای ایجاد این پایگاه ها باید هم افزایی ایجاد شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز