مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان:

خبرگزاری ها در معرفی صحیح استان هرمزگان نقش اساسی دارند

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۷:۴۶:۲۳
کد خبر: ۷۶۴۱۸۱
مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان با بیان اینکه خبرگزاری ها در معرفی صحیح استان هرمزگان نقش اساسی دارند، گفت: خبرگزاری های استان هرمزگان ضمن بیان انتقادات سازنده، اخبار امیدوار کننده منتشر کنند

به گزارش  خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا کمالی در جلسه هم اندیشی با مدیران خبرگزاری های استان هرمزگان، عنوان کرد: این جلسه با هدف همفکری و ارائه دیدگاه ها و نظرات و هر آنچه که نیاز است روابط عمومی استانداری در جریان قرار گیرد تا به اطلاع رسانی استان کمک کند، تشکیل شده است.

وی ادامه داد: باید بررسی کنیم که تاکنون کجای مسیر را اشتباه طی کرده ایم و کجای مسیر می توانیم بهتر عمل کنیم تا عموم مردم از اطلاع رسانی راضی باشند و بر این اساس آمادگی استفاده از هر گونه نظرات، دیدگاه ها و ارائه راهکارها از سوی مدیران خبرگزاری ها را داریم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان افزود: امروزه با توجه به رشد فناوری ها و تکنولوژی و بهره مندی مردم از فضای مجازی، دست مردم برای اطلاع رسانی باز است و در چنین فضایی هرنوع خبری به سرعت منتشر می شود.

کمالی با بیان اینکه خبرگزاری ها در معرفی صحیح استان هرمزگان نقش اساسی دارند، تصریح کرد: خبرگزاری های استان هرمزگان ضمن بیان انتقادات سازنده، اخبار امیدوار کننده منتشر کنند و تصاویر و خبرهایی را منتشر نمایند که ظرفیت های استان هرمزگان را به خوبی معرفی کند.

وی گفت: درب اداره کل روابط عمومی استانداری به روی تمامی اهالی رسانه باز است و می توانند در زمینه اطلاع رسانی ما را یاری کمک کنند و هر جای کار که ایراد و انتقادی وجود دارد به ما اطلاع دهند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: نشست هم اندیشی مدیران خبرگزاری های استان با روابط عمومی استانداری هر ماه تشکیل خواهد شد و حداقل سه نفر از مدیران خبرگزاری های استان به نمایندگی در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان شرکت خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز