رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد :

آغاز تکمیل ظرفیت بدون آزمون مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور هرمزگان

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۷:۵۱:۱۸
کد خبر: ۷۶۴۱۸۴
دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از آغاز تکمیل ظرفیت بدون آزمون مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ وی افزود : تکمیل ظرفیت بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی از امروز شنبه 21 مهرماه در سایت سازمان سنجش آغاز شد .

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان تصریح کرد: آن دسته از افرادی که در آزمون سراسری ثبت نام کرده و همچنین کسانی که در آزمون ثبت نام نکرده اند ، می توانند در سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org از نحوه ثبت نام خود مطلع شوند.

دکتر خیری با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور دیگر دغدغه پرداخت شهریه نخواهند داشت به تسهیلات ویژه بانک انصار برای این دانشگاه و اختصاص وام بانکی به کلیه دانشجویان پیام نور اشاره و ادامه داد: دانشجویان یک‌بار برای کل دوران تحصیل خود به بانک انصار مراجعه و پس از افتتاح حساب و تشکیل پرونده با شرایط آسان، اقدام به ثبت‌نام و انتخاب واحد کرده و به طور خودکار در سیستم گلستان مبلغ کل شهریه دانشجو در ترم مربوطه توسط بانک انصار پرداخت می‌شود و دانشجو نیز صرفا اقساط شهریه‌ی خود را با کارمزد 1/4 درصد به بانک انصار پرداخت می‌کنند.

 

نظر شما