مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان:

دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با فرمانده نیروی انتظامی استان

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۰۰:۰۲
کد خبر: ۷۶۴۱۹۲
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان عنوان کرد: شرکت آب منطقه ای هرمزگان با همه توان خود درصدد حفظ و حراست از منابع آب زیرزمینی است و این امر با همکاری نیروی انتظامی و همه دستگاههای ذیربط میسر است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ مهندس هوشنگ ملایی در دیدار با فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن پاسداشت و قدردانی از تلاش و فداکاری کارکنان نیروی انتظامی عنوان کرد: خوشبختانه هماهنگی و همکاری بسیار خوبی بین دو مجموعه در جهت حفاظت و حراست از منابع آبی استان وجود دارد که باید در این زمینه از تلاشهای شما بزرگواران تقدیر گردد.

وی در ادامه این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: برداشت های غیرمجاز از منابع آب زیرزمینی، خسارات جبران ناپذیری به این منابع و دشت های استان وارد کرده و همکاری و همیاری نیروی انتظامی با شرکت آب منطقه ای هرمزگان برای صیانت از این نعمت الهی، بسیار مهم و تاثیرگذار است.

 مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با تاکید بر اینکه پشتیانی ماموران نیروی انتظامی مایع دلگرمی اکیپ های انسداد چاه های غیر مجاز است اظهار کرد:  اهمیت حفاظت از منابع آبی بر همگان روشن است و می بایست در کنار هم با همکاری، تعامل و فرهنگ سازی این مهم را عملی سازیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز